Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sterke plaat idd, maar waarom dat kruis in het midden rechts dan niet scherp nemen?
Glenn
Kan even niet volgen. Ik heb scherpgesteld op het kruis linksonder. Een punt dat schat ik op ongeveer 4 meter van het rooster lag. Denk je dat het zoveel zou uitgemaakt hebben moest ik hebben scherpgesteld op het punt rechts in het midden? Het was alleszins mijn doel om de scherptediepte op deze manier te combineren met het inkomende licht. Waar de scherpte in de foto lag was voor mij minder belangrijk, als dat punt maar ver weg lag was het goed
Mooi fantasierijk tafereeltje. Deze opname geeft mij een opgesloten gevoel, terwijl het daglicht hier danweer een gevoel van vrijheid geeft. Je wil weg, maar je kan niet. Goed gezien
Comment