Hopelijk in het juiste subforum... meer foto's op men site
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
amuzement park Urban
Collapse
X
-
-
Re: amuzement park Urban
hmmm, blijkbaar heb ik een aantal dingen gemist toen ik er was. Die auto bvb heb ik niet direct gevonden.
Is dit van onlangs? If so, stonden de kegels nog op één van de banen? Toen ik er was stonden er een aantal kegels klaar om om te gooien, enkel de voorste kegel ontbrak.
ivm de foto's, voor mij de 3e belichting is leuk en de kleuren scheppen de sfeerI will harness all available light with super-fast aperture lenses
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk berichthmmm, blijkbaar heb ik een aantal dingen gemist toen ik er was. Die auto bvb heb ik niet direct gevonden.
Is dit van onlangs? If so, stonden de kegels nog op één van de banen? Toen ik er was stonden er een aantal kegels klaar om om te gooien, enkel de voorste kegel ontbrak.
ivm de foto's, voor mij de 3e belichting is leuk en de kleuren scheppen de sfeerCanon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy
Comment
-
-
Prachtige foto's , , ik ben er deze namiddag nog geweest , beetje moeilijk om de juiste ingang te vinden , maar na wat speur- en denkwerk toch de " ingang " gevonden.
ik ben zoals je kan zien een beginnend hobby fotograaf en doe mn best om ze zo goed mogelijk te maken.
Ik was er alleen naartoe gereden , maar zou leuker zijn moesten we me enkelen kunnen gaan.
groetjes Lorenzo
http://jalbum.net/users/urbanbruges/
Nikon D50 - Tamron Aspherical LD XR Di II 18 - 200 met Cokin polarizatiefilter - Nikon AF-S Nikkor 18 - 105 1:3.5-5.6 G ED VR - Nikon Speedlight SB-24
Comment
-
idd dat klopt , die wagen stond in een heel klein hoekje van die grote hall, en daar zag je ook geen steek voor je ogen , dus heb ik die op automatisch moeten trekken ,
maar we zijn van plan zo snel mogelijk opnieuw naar die plaats te gaan en dan neem ik een hulplichtje mee , zal al veel beter zijn.
bedankt voor je mening te plaatsen
lorenzohttp://jalbum.net/users/urbanbruges/
Nikon D50 - Tamron Aspherical LD XR Di II 18 - 200 met Cokin polarizatiefilter - Nikon AF-S Nikkor 18 - 105 1:3.5-5.6 G ED VR - Nikon Speedlight SB-24
Comment
-
Wow, sinds wanneer mogen er eigen foto's gepost worden in het topic van iemand anders?! Ik dacht het niet ...
Heel onsportief om iemands topic in te pikken ...
On topic: alledrie heel mooie foto's, in de stijl die we van jou gewend zijn Voorkeur voor de derde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leen! Bekijk berichtWow, sinds wanneer mogen er eigen foto's gepost worden in het topic van iemand anders?! Ik dacht het niet ...
Heel onsportief om iemands topic in te pikken ...
On topic: alledrie heel mooie foto's, in de stijl die we van jou gewend zijn Voorkeur voor de derde
Ik wou gewoon laten zien , dat alles er tot vandaag de dag aanwezig is.
Alvast bedankt voor je reactie op mn foto's.
Tevens wou ik langs deze weg aan anderen vragen of er geen mogelijkheid is om met een paar mensen van BD af te spreken , eens samen te gaan.
Zo leren we elkaar beter kennen en daar ik gemerkt heb dat Foantje uit mn omgeving komt.
Als er daar iets gebeurt , 2 mannen zijn altijd sterker dan alleen hehttp://jalbum.net/users/urbanbruges/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Amber-Tgirl Bekijk berichtsorry Foantje & Leen , das zeker mn bedoeling niet geweest , maar ik heb al op andere topics ook gemerkt dat anderen foto's bijplaatsen als iemand anders die heeft gestart.
Ik wou gewoon laten zien , dat alles er tot vandaag de dag aanwezig is.
Alvast bedankt voor je reactie op mn foto's.
Tevens wou ik langs deze weg aan anderen vragen of er geen mogelijkheid is om met een paar mensen van BD af te spreken , eens samen te gaan.
Zo leren we elkaar beter kennen en daar ik gemerkt heb dat Foantje uit mn omgeving komt.
Als er daar iets gebeurt , 2 mannen zijn altijd sterker dan alleen heCanon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy
Comment
-
Comment
-
Voor mij nr. 3
Het lijkt wel op een robot (Wall-E ?)Mvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
http://fotos.mdlfoto.be/
Comment
Comment