Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

amuzement park Urban

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• amuzement park Urban

Hopelijk in het juiste subforum... meer foto's op men site
    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

Re: amuzement park Urban

voor mij de eerste

grtjs,

jeannot

Comment

hmmm, blijkbaar heb ik een aantal dingen gemist toen ik er was. Die auto bvb heb ik niet direct gevonden.

Is dit van onlangs? If so, stonden de kegels nog op één van de banen? Toen ik er was stonden er een aantal kegels klaar om om te gooien, enkel de voorste kegel ontbrak.

ivm de foto's, voor mij de 3e belichting is leuk en de kleuren scheppen de sfeer
      I will harness all available light with super-fast aperture lenses

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk bericht
        hmmm, blijkbaar heb ik een aantal dingen gemist toen ik er was. Die auto bvb heb ik niet direct gevonden.

Is dit van onlangs? If so, stonden de kegels nog op één van de banen? Toen ik er was stonden er een aantal kegels klaar om om te gooien, enkel de voorste kegel ontbrak.

ivm de foto's, voor mij de 3e belichting is leuk en de kleuren scheppen de sfeer
        Ja die kegels stonden er nog

Comment

Ik ga voor de eerste
          --- Panasonic FZ 50---
          ---Canon Eos 450D---

Comment

ik vind het één voor één pracht foto's
            btw je hebt ook een mooie site
            Vind me ook op Instagram en Flickr

Comment

Prachtige foto's , , ik ben er deze namiddag nog geweest , beetje moeilijk om de juiste ingang te vinden , maar na wat speur- en denkwerk toch de " ingang " gevonden.
              ik ben zoals je kan zien een beginnend hobby fotograaf en doe mn best om ze zo goed mogelijk te maken.

Ik was er alleen naartoe gereden , maar zou leuker zijn moesten we me enkelen kunnen gaan.

groetjes Lorenzo

Last edited by zunoel; 1 juli 2009, 08:40. Reden: geen foto's in andermans topic
              http://jalbum.net/users/urbanbruges/
              Nikon D50 - Tamron Aspherical LD XR Di II 18 - 200 met Cokin polarizatiefilter - Nikon AF-S Nikkor 18 - 105 1:3.5-5.6 G ED VR - Nikon Speedlight SB-24

Comment

Enkel nummer drie vind ik iets hebben. Nummer twee is voor mij echt wel de minste.

Groeten
                Flickr

Comment

idd dat klopt , die wagen stond in een heel klein hoekje van die grote hall, en daar zag je ook geen steek voor je ogen , dus heb ik die op automatisch moeten trekken ,
                  maar we zijn van plan zo snel mogelijk opnieuw naar die plaats te gaan en dan neem ik een hulplichtje mee , zal al veel beter zijn.

bedankt voor je mening te plaatsen

lorenzo
                  Nikon D50 - Tamron Aspherical LD XR Di II 18 - 200 met Cokin polarizatiefilter - Nikon AF-S Nikkor 18 - 105 1:3.5-5.6 G ED VR - Nikon Speedlight SB-24

Comment

Wow, sinds wanneer mogen er eigen foto's gepost worden in het topic van iemand anders?! Ik dacht het niet ...
                    Heel onsportief om iemands topic in te pikken ...

On topic: alledrie heel mooie foto's, in de stijl die we van jou gewend zijn Voorkeur voor de derde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leen! Bekijk bericht
                      Wow, sinds wanneer mogen er eigen foto's gepost worden in het topic van iemand anders?! Ik dacht het niet ...
                      Heel onsportief om iemands topic in te pikken ...

On topic: alledrie heel mooie foto's, in de stijl die we van jou gewend zijn Voorkeur voor de derde
                      sorry Foantje & Leen , das zeker mn bedoeling niet geweest , maar ik heb al op andere topics ook gemerkt dat anderen foto's bijplaatsen als iemand anders die heeft gestart.
                      Ik wou gewoon laten zien , dat alles er tot vandaag de dag aanwezig is.
                      Alvast bedankt voor je reactie op mn foto's.

Tevens wou ik langs deze weg aan anderen vragen of er geen mogelijkheid is om met een paar mensen van BD af te spreken , eens samen te gaan.
                      Zo leren we elkaar beter kennen en daar ik gemerkt heb dat Foantje uit mn omgeving komt.
                      Als er daar iets gebeurt , 2 mannen zijn altijd sterker dan alleen he
                      Last edited by Amber-Tgirl; 23 juni 2009, 22:46. Reden: verkeerde naam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Amber-Tgirl Bekijk bericht
                        sorry Foantje & Leen , das zeker mn bedoeling niet geweest , maar ik heb al op andere topics ook gemerkt dat anderen foto's bijplaatsen als iemand anders die heeft gestart.
                        Ik wou gewoon laten zien , dat alles er tot vandaag de dag aanwezig is.
                        Alvast bedankt voor je reactie op mn foto's.

Tevens wou ik langs deze weg aan anderen vragen of er geen mogelijkheid is om met een paar mensen van BD af te spreken , eens samen te gaan.
                        Zo leren we elkaar beter kennen en daar ik gemerkt heb dat Foantje uit mn omgeving komt.
                        Als er daar iets gebeurt , 2 mannen zijn altijd sterker dan alleen he
                        Het is niet zo slim om foto's te posten met de naam ervan op nu kan iedereen de locatie vinden . Sinds ik die foto's gepost heb is de normale ingang dichtgemaakt met 2 balkjes en kan je niet meer binnen er is nog 1 ingang en als die ook toegedaan wordt graak je niet meer binnen . Wees gewoon wat voorzichtiger als je zulke locatie bezoekt alles mooi terug afsluiten zodat het niet opvalt want hoemeer volk er komt hoe slechter, En de ingang fotograferen en op je site zetten noem ik nu ook wel niet zo slim. Zo zijn er al veel locatie verloren gegaan kijk maar naar villa st marie

Comment

De derde is, wat mij betreft, de beste.

peter
                          www.peterlaurent.be

Comment

Voor mij nr. 3
                            Het lijkt wel op een robot (Wall-E ?)
                            Mvg, Marc
                            Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
                            http://fotos.mdlfoto.be/

Comment

Working...
                            X