Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
compositorisch vind ik het een samenraapsel van onsamenhangende beeldelementen.
snap ook niet goed het verband tussen de tekst en wat ik zie op de "foto".
de ogen van OLH en ze is al gaande (net los van de aarde) naar de Hemel.
knap gedaan.
grt,bouk.
Straf ... je snapt het dadelijk dat is zeker omdat je dikwijls ook de wolkjes fotografeert... Welke booschappen krijg jij zoal door ???
Nikon D90 - SIGMA - 70-200 2.8 EX APO II - Nikkor 55mm *** Vanguard AK-4 Tripod - Manfrotto M-Y Monopod 776YB *** Adobe PS CS5 The Sky is not the limit... the ground is..
Ik wist niet dat het zo moeilijk was om te begrijpen. Is het niveau dan zo hoog van deze foto
Als je de trap opgaat kan je je vrede vinden. Op zee vind je de vrijheid. Maar je moet kiezen, je kan er maar een kiezen.
En een samenraapsel van foto's. Is dit niet meestal in een fotocomposiet? Het strand met zee is een foto, dan de wolken, de ogen, de trap, de bandensporen, het model. En dan zorgen dat alles compositorisch past en toch nog een verhaal geeft.
Dat het niet je ding is kan me niet schelen, voor mij was dit ook een opdracht voor school waarbij ik verschillende beelden moest gebruiken.
Comment