Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
jammer dat het effect van de bewerking alleen links zit.
vind het niet mooi zo.
heb je het origineel nog?
grt,bouk.
Bouk het effect zit ook rechts hoor.alleen zie je het niet omdat er geen onderwerp zit op de achtergrond.
Waarom wil je het origineel dan? Die is uiteraard volledig scherp en dan zie je wel dat de volledige bloem dit effect heeft..... Maar ik zal straks eens kijken of ik je kan pleasen ok?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
ja maaar...de rechtkant van de roos is toch veel scherper, zeker rechtsonder.
grt,bouk.
Dat klopt maar dat benadrukt de DOF wat meer..Die stengel op de achtergrond intereseert niemand..allez toch mij niet..En de rest van de roos heeft het softeffect wat ik wou bereiken..Het hart van de roos is volgens mij ook scherp genoeg.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Dat klopt maar dat benadrukt de DOF wat meer..Die stengel op de achtergrond intereseert niemand..allez toch mij niet..En de rest van de roos heeft het softeffect wat ik wou bereiken..Het hart van de roos is volgens mij ook scherp genoeg.
OK; en toch zou ik het origineel graag willen zien......pleas.
grt,bouk.
Tja, de titel...
Soft roosje: ik verwacht een roosje dat dan geheel soft is.
Hier loopt ze uit aan de linkerzijde en is ze scherp rechts, dat wringt toch hoor.
Tja, de titel...
Soft roosje: ik verwacht een roosje dat dan geheel soft is.
Hier loopt ze uit aan de linkerzijde en is ze scherp rechts, dat wringt toch hoor.
Comment