Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Beetje water geven
Collapse
X
-
-
Re: Beetje water geven
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtWas het écht onmogelijk om die wegwijzers uit het beeld te houden?
maar ik heb nog eens terug gereden en die borden verweiderd
Last edited by koen1950; 4 mei 2009, 08:07.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk berichtje hebt maar twee kanten waar je hem kan nemen
Wat mij betreft: verticaal klasseren en opnieuw beginnen. (Mij ook een raadsel waarom je deze bij showcase post, maar da's je goed recht natuurlijk.)
Maar misschien komen er nog héél andere meningen van andere BD'ers...
Grtz,
PalladioYou're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Comment
-
ja , maar kom maar eens proberen om het beter te doen ,ja ben geen fantast in bewerken van foto's , dan moet je genoegen nemen met de eerste origenele foto , ik vond het kunstwerk de moeite om het hier te plaatsen , en wat betreft het plaatsen van foto's in showcase je kan het niemand vragen , en plaats je in beoordeling komt er geen kat kijken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht... en wat betreft het plaatsen van foto's in showcase je kan het niemand vragen , en plaats je in beoordeling komt er geen kat kijken
Misschien kan je wat kritischer worden op eigen werk en een beetje meer geduld hebben bij het wachten op reacties.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtHeb je er al eens bij stilgestaan, wat een hels karwei het is voor de gemiddelde forumbezoeker om op al jouw draadjes te reageren?
Misschien kan je wat kritischer worden op eigen werk en een beetje meer geduld hebben bij het wachten op reacties.
Comment
Comment