Ik wilde eigenlijk alle drie objecten scherp op de foto. Dus drie foto's met drie verschillende scherpstelpunten. Twee foto's gemaakt, en toen gaf een lieve mevrouw een duw tegen de derde .....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
rood rood en wit
Collapse
X
-
rood rood en wit
Ik wilde eigenlijk alle drie objecten scherp op de foto. Dus drie foto's met drie verschillende scherpstelpunten. Twee foto's gemaakt, en toen gaf een lieve mevrouw een duw tegen de derde .....Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: rood rood en wit
Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk berichtDat kon je toch ook door een kleiner diafragma, of was je sluitertijd dan te lang? De foto op zich vind ik niet zo boeiend.
Ik vind de foto boeiend door zijn eenvoud en licht/donker vlakverdelingen. Anders had ik hem niet geplaatst.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Re: rood rood en wit
Het idee snap ik, maar de foto blijft me niet boeien.It doesn't matter how the paint is put on,
as long as something is said ... www.pbase.com/ben05
Comment
Comment