Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plattegrond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Plattegrond

    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

  • #2
    Re: Plattegrond

    knap gezien Voor de compo zou ik persoonlijk onderaan de trap en de vele stenen weglaten en link boven even het perspectief verbeteren zodat de lijn van de veranda recht loopt
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Plattegrond

      Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
      knap gezien Voor de compo zou ik persoonlijk onderaan de trap en de vele stenen weglaten en link boven even het perspectief verbeteren zodat de lijn van de veranda recht loopt
      yep, mee eens.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Plattegrond

        Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
        knap gezien Voor de compo zou ik persoonlijk onderaan de trap en de vele stenen weglaten en link boven even het perspectief verbeteren zodat de lijn van de veranda recht loopt
        Ik volg ook
        Jochenvde Photography
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Plattegrond

          ook mee eens, maar wel een goeie hoor
          Steven

          Comment


          • #6
            Re: Plattegrond

            Ook mee eens, maar toch goed opgemerkt en knap vastgelegd.
            groetjes

            moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment


            • #7
              Re: Plattegrond

              volg al mijn voorgangers ivm perspectiefcorrectie en croppen.
              heel mooi gezien en goede compo met binnen en buitendeel
              Nikon D7000 + D70S | Sigma 10-20 1:4.5-5.6 | 18-70mm 3.5-4.5 IF DX | 28-200 1:3.5-5.6 | 50 1:1.8 | 28 1:2.8 + SB600
              Fuji X10

              Comment


              • #8
                Re: Plattegrond

                sterke plaat had ook niet anders verwacht van u,

                Comment


                • #9
                  Re: Plattegrond

                  Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                  sterke plaat had ook niet anders verwacht van u,
                  De eerste die niet meeloopt met de eerste reactie, eindelijk, daar wachtte ik op.

                  Vaak merk ik dat alle reacties op veel foto's van iedereen afhangt van een eerste reactie.
                  Die eerste is altijd heel belangrijk, die zorgt dat je goede reacties krijgt of meeloopreacties zoals hier.
                  Als ik reageer op een foto doe ik dat uit eigen mening en lees nooit vtv de andere reactie want dan krijg ik dezelfde gedachten.
                  Kijk maar eens rond op een forum hoe meelopend een eerste reactie werkt.

                  Even een reactie op vicky haar reactie.
                  Natuurlijk had ik heel simpel het perspectief aan kunnen passen, het lijkt ook of het Nodig is.
                  Maar viel er nu niemand op dat de foto niet recht van boven is genomen maar dat ik deze maakte vanaf een naastliggend dak.
                  Als ik die serre linksboven had recht getrokken dan komt het heel onnaturlijk over.
                  Als je goed kijkt zie je dat de gootlijn ook niet recht loopt, maar de gootlijn staat wel haaks op de ligger linksboven.

                  Toch iedereen bedankt voor de reactie, want daar doen we het uiteindelijk allemaal voor.

                  Gr Kees
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                  Comment


                  • #10
                    Re: Plattegrond

                    Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                    De eerste die niet meeloopt met de eerste reactie, eindelijk, daar wachtte ik op.

                    Vaak merk ik dat alle reacties op veel foto's van iedereen afhangt van een eerste reactie.
                    Die eerste is altijd heel belangrijk, die zorgt dat je goede reacties krijgt of meeloopreacties zoals hier.
                    Als ik reageer op een foto doe ik dat uit eigen mening en lees nooit vtv de andere reactie want dan krijg ik dezelfde gedachten.
                    Kijk maar eens rond op een forum hoe meelopend een eerste reactie werkt.

                    Even een reactie op vicky haar reactie.
                    Natuurlijk had ik heel simpel het perspectief aan kunnen passen, het lijkt ook of het Nodig is.
                    Maar viel er nu niemand op dat de foto niet recht van boven is genomen maar dat ik deze maakte vanaf een naastliggend dak.
                    Als ik die serre linksboven had recht getrokken dan komt het heel onnaturlijk over.
                    Als je goed kijkt zie je dat de gootlijn ook niet recht loopt, maar de gootlijn staat wel haaks op de ligger linksboven.

                    Toch iedereen bedankt voor de reactie, want daar doen we het uiteindelijk allemaal voor.

                    Gr Kees
                    Dat de foto van een dak genomen is vind ik persoonlijk geen excuse om hem niet recht te nemen. En de grote aanpassing voor een mooi compo nl het onderste gedeelte weglaten, daar reageer je niet op.
                    Ik ben helemaal geen meeloper en geef mijn eerlijke mening over een foto en dat de anderen na mij ook van dat gedacht zijn daar kan ik niets aan doen en heb ik niets mee te maken.
                    Maar als je liever alleen reacties krijgt van ... mooi ... niets op aan te merken ... OK maar dan krijg je die niet van mij, als dat niet mijn eerlijke mening is.
                    En hiermee is voor mij deze discussie gesloten
                    Groetjes Vicky

                    Comment


                    • #11
                      Re: Plattegrond

                      Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
                      Dat de foto van een dak genomen is vind ik persoonlijk geen excuse om hem niet recht te nemen. En de grote aanpassing voor een mooi compo nl het onderste gedeelte weglaten, daar reageer je niet op.
                      Ik ben helemaal geen meeloper en geef mijn eerlijke mening over een foto en dat de anderen na mij ook van dat gedacht zijn daar kan ik niets aan doen en heb ik niets mee te maken.
                      Maar als je liever alleen reacties krijgt van ... mooi ... niets op aan te merken ... OK maar dan krijg je die niet van mij, als dat niet mijn eerlijke mening is.
                      En hiermee is voor mij deze discussie gesloten
                      Vicky. Vicky
                      Je leest mijn reactie verkeerd.

                      Jou mening is namelijk de de eerste en de beste
                      Het gaat juist over de vervolg reacties op die van gNo na.
                      Iedereen loopt met JOU mee, jij bent juist niet de meeloper.
                      Ik respecteer jou mening juist wel.
                      Dus laat deze discussie aub voor jou niet gesloten zijn.

                      Greeetzz Kees
                      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                      Comment


                      • #12
                        Re: Plattegrond

                        Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                        Iedereen loopt met JOU mee,
                        gebeurt jou ook hoor Kees, jij gebruikt de woorden (mee eens) ook wel als je enige commentaar.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Plattegrond

                          vind dit anders een mooi plaatje hoor

                          Comment

                          Working...
                          X