Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste doet mij denken aan Jumanji, ik wacht nog tot de leeuwen door het eerste raam springen Knappe reeks zou van de tweede het perspectief een beetje rechttrekken om een perfecte symmetrie te bekomen
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
nice
is het binnen ook vervallen ?
ik zou dan precies van buiten naar binnen ook eens proberen
van 1 & 3 vind ik het teveel ingeflitst
2 vind ik de beste
van die mss eens proberen om niet alles erop te krijgen maar gewoon een detail stukje
(bv links & boven een stuk eraf doen, 't is maar een idee he)
Bekie Canon 5D MII - Canon 24-70 f/2.8 IS L - Canon 70-200 f/2.8 IS L USM - Canon 50 f/1.4 -Sigma 8mm fish-eye, f/3.5 EX DG - Lensbaby Composer
Comment