Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Brussel

Oorspronkelijk geplaatst door CoppeXX Bekijk bericht
    neen, dat kan ik niet.
    ik maak foto's die ik pas minstens een half jaar later bekijk,
    zodat ik kan vergeten waar ik ze genomen heb.
    Strange Dan vind ik er eerlijk gezegd niet veel aan omdat ik geen beeld kan vormen..
    Lijkt echt wel op de rand van een Donut.Ik kan zeggen dat ik van al mijn fotos tenminste kan zeggen wat het is of waar ik ze genomen heb..Dus je post zoiets gewoon om te posten zodat mensen het het raden naar hebben
    Ik vraag me eiegenlijk af of je dan selctief bent voor je opnames post of is het voor de " rarara wat is het" rubriek?
    Zou toch graag wat meer info hebben voordat ik mijn eerlijke mening geef..Of vind je dat raar dat ik het vraag?
    No hard feeling maar voor mij zegt daarom op dit moment de foto niet echt veel.En dan stel ik me dr vraag of dit wel echt iets showcasewaardig is...
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Doet me niets.
      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Strange Dan vind ik er eerlijk gezegd niet veel aan omdat ik geen beeld kan vormen..
        Lijkt echt wel op de rand van een Donut.Ik kan zeggen dat ik van al mijn fotos tenminste kan zeggen wat het is of waar ik ze genomen heb..Dus je post zoiets gewoon om te posten zodat mensen het het raden naar hebben
        Ik vraag me eiegenlijk af of je dan selctief bent voor je opnames post of is het voor de " rarara wat is het" rubriek?
        Zou toch graag wat meer info hebben voordat ik mijn eerlijke mening geef..Of vind je dat raar dat ik het vraag?
        No hard feeling maar voor mij zegt daarom op dit moment de foto niet echt veel.En dan stel ik me dr vraag of dit wel echt iets showcasewaardig is...
        Als je teveel info hebt, zal je supplementaire '(ver)beeldvorming' te beperkt zijn .
        't is niet de bedoeling om er een raadplaatje van te maken ook hè.
        Je stelt idd rare, overbodige vragen.
        Showcasewaardig ? zoek eens de definitie op van 'abstract'

@ Ticor: geen probleem.
        www.coppez.exto.be
        www.yoshiwara.exto.be

Comment

Als je teveel info hebt, zal je supplementaire '(ver)beeldvorming' te beperkt zijn
          Akkoord..

In dit geval vind ik NU het raadplaatje maar niets kwa onderwerp...

Zo overbodig dat ik probeer een beeld te krijgen van wat je nu eigenlijk post want zonder die informatie en val ik terug op mijn vorig antwoord..

Volgens het woordenboek betekent abstract:
          "niet aanschouwelijk, niet als vorm voorstelbaar, onstoffelijk"
          Bij abstracte kunst kun je niet zien wat het voorstelt. Het gaat meer over wat de kunstenaar voelt of denkt. Geen herkenbare beelden zoals natuurlandschappen, dieren, stadsgezichten of portretten van mensen. En omdat er niets herkenbaars op staat zijn deze kunstwerken ook niet altijd meteen te begrijpen. Vaak is dat ook niet echt de bedoeling. Je kunt ze ook met je gevoel benaderen, en niet met je verstand.

Maar mijn vraag is gewoon een vraag zoals een andere dus sorry als ik daar om vroeg en je het niet wil zeggen..

Ik vind hem daarom nog niet beter..Sorry.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ik vind hier eerlijk gezegd totaal niets abstract aan.
            En wat het met Brussel te maken heeft ontgaat me al helemaal.

Jammer.

Comment

Als je teveel info hebt, zal je supplementaire '(ver)beeldvorming' te beperkt zijn .

@ Ticor: geen probleem.
              Kunstopleiding gevolgd zeker ? Dat verklaart dit soort werk en uitleg.
              David Leemans
              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht

Bij abstracte kunst kun je niet zien wat het voorstelt. Het gaat meer over wat de kunstenaar voelt of denkt. Geen herkenbare beelden zoals natuurlandschappen, dieren, stadsgezichten of portretten van mensen. En omdat er niets herkenbaars op staat zijn deze kunstwerken ook niet altijd meteen te begrijpen. Vaak is dat ook niet echt de bedoeling. Je kunt ze ook met je gevoel benaderen, en niet met je verstand.

Maar mijn vraag is gewoon een vraag zoals een andere dus sorry als ik daar om vroeg en je het niet wil zeggen..

Ik vind hem daarom nog niet beter..Sorry.
                Das een mooie definitie. Natuurlijk is deze prent geen kunst, 't is gewoon de fotografie waar ik mee bezig ben. In al mijn naiviteit meen ik te veronderstellen dat ook voor deze dingetjes hier een plaatsje is..
                De foto is in BRUSSEL (vandaar de titel, Micro) genomen, tijdens een optreden in de concertzaal vd BOZAR. Als iemand daar ooit komt, moet hij maar eens naar de plafond kijken
                www.coppez.exto.be
                www.yoshiwara.exto.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
                  Ik vind hier eerlijk gezegd totaal niets abstract aan.

Jammer.
                  Dat begrijp ik niet, wat zie jij dan als 'abstract' ?
                  www.coppez.exto.be
                  www.yoshiwara.exto.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
                    iets op tegen ??
                    (trouwens niet aan te raden zo'n opleiding, je raakt besmet voor de rest van je leven)
                    www.coppez.exto.be
                    www.yoshiwara.exto.be

Comment

Sorry hoor maar ik vind dat dat nogal bekrompen klinkt.
                      Er zouden beter meer foto's als deze van CoppeXX op BD verschijnen.
                      Een kunstopleiding is meestal een echte eye-opener, goed tegen de tunnelvisie van sommigen op de BD.
                      Een kunstopleiding, tegenover een technische en commerciële opleiding, helpt je om inhoudelijk en esthetisch betere foto's te maken en ook om andermans foto's gefundeerder te kunnen beoordelen. Ik heb beide opleidingen gevolgd en moet zeggen dat ik aan de kunstopleiding veel meer gehad heb dan aan de technische opleiding op vlak van me fotografisch uit te drukken.
                      Doe maar lekker voort CoppeXX, ik heb je site bekeken, het ziet er goed uit.

Comment

Persoonlijk vind ik dat iedere foto een onderwerp moet hebben, ja ook een abstracte.
                        Ik heb nu al zolang naar deze foto gekeken en ik vind gewoon niets.
                        Geen onderwerp, niets herkenbaar, kortweg niet thuis te brengen.
                        Het blijft voor mij gewoon een zwarte foto met 2 bogen op...

Wat de kunstopleiding betreft kan ik enkel de woorden van Control-Z bevestigen.
                        Ik zit nu in het eerste jaar kunstacademie en heb er nog geen seconde spijt van.

Dus Coppe, ik vind dit gewoon een mindere foto van jou, je stijl is best ok hoor

Comment

Das een mooie definitie. Natuurlijk is deze prent geen kunst, 't is gewoon de fotografie waar ik mee bezig ben. In al mijn naiviteit meen ik te veronderstellen dat ook voor deze dingetjes hier een plaatsje is..
                          De foto is in BRUSSEL (vandaar de titel, Micro) genomen, tijdens een optreden in de concertzaal vd BOZAR. Als iemand daar ooit komt, moet hij maar eens naar de plafond kijken
                          Zegt dat dan eerder he jong...
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

hé merci controlZ welke opleidingen heb je precies gevolgd ?

@Micro: allé merci, en veel succes op de academie.
                            elke foto hééft een onderwerp, ook in mijn geval; ik bewerk zeer zelden, en heb nog ergens een zeker geloof in de objectiviteit van een foto, maar die stel ik graag in vraag door 't onderwerp nogal abstract te benaderen. Dat je 't niet herkent vind ik niet belangrijk, daar moet je dan maar aan wennen

@schoonspikke: en wat voel je nu, nu je 'weet' wat 't is ?
                            www.coppez.exto.be
                            www.yoshiwara.exto.be

Comment

hé merci controlZ welke opleidingen heb je precies gevolgd ?

@Micro: allé merci, en veel succes op de academie.
                              elke foto hééft een onderwerp, ook in mijn geval; ik bewerk zeer zelden, en heb nog ergens een zeker geloof in de objectiviteit van een foto, maar die stel ik graag in vraag door 't onderwerp nogal abstract te benaderen. Dat je 't niet herkent vind ik niet belangrijk, daar moet je dan maar aan wennen

@schoonspikke: en wat voel je nu, nu je 'weet' wat 't is ?
                              Ik zal het je zeggen als ik het gezien heb ok?
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

ha, geloof je me niet mss ?
                                www.coppez.exto.be
                                www.yoshiwara.exto.be

Comment

Working...
                                X