Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vertrokken van een foto waardoor je gemakkelijk selecties kunt maken van resp. de vaas en de bloem en die selecties als layer bewaren. Dus 3 layers met het zwart als achtergrond.
Daarna hoofdzakelijk met de settings van de vaas gespeeld zodat ze een iets donkerder kleur kreeg en een lichte Blur toegepast. Met de bloem zelf heb ik niet zoveel gedaan, enkel wat vlekjes weggekloond en ze wat verscherpt, die is zelfs van nature zo hevig qua kleur.
Ik heb trouwens (bewerkte) foto's waar het het rood wat minder verzadigd is maar dan kwam het geheel van de bloem wat te flets over.
m.v.g.
Marc
Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
M.v.g. Marc
Vertrokken van een foto waardoor je gemakkelijk selecties kunt maken van resp. de vaas en de bloem en die selecties als layer bewaren. Dus 3 layers met het zwart als achtergrond.
Daarna hoofdzakelijk met de settings van de vaas gespeeld zodat ze een iets donkerder kleur kreeg en een lichte Blur toegepast. Met de bloem zelf heb ik niet zoveel gedaan, enkel wat vlekjes weggekloond en ze wat verscherpt, die is zelfs van nature zo hevig qua kleur.
Ik heb trouwens (bewerkte) foto's waar het het rood wat minder verzadigd is maar dan kwam het geheel van de bloem wat te flets over.
Comment