Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Hier wordt nogal veel met rozen gesmeten...
Ik persoonlijk zou het venster er wel recht opgezet hebben, met misschien iets minder zwarte omkadering. Wat we te zien krijgen door het venster is wel intrigerend.
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
De foto is genomen vanaf 't Belfort, en het is de toren van de St Baafskathedraal
Ik ben van Gent en meen nochtans het torentje van de post te ontwaren in het rechter onderste raampje wat betekent dat de grote toren in het linker bovenraam de St. Niklaaskerk moet zijn i.p.v. St. Baafs want die ligt juist aan de andere kant van het Belfort . Wat niet betekent dat ie minder mooi is hé Jackske, integendeel, ik vind het een hele originele kijk op Gent
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment