nikon D80 sigma 14mm 3.5~tamron 17-35mm 2.8/4~ tamron 28-75 2.8~ nikkor 70-300mm 3.5/5.6~
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kauwgum
Collapse
X
-
-
-
Re: Kouwgom
deze past IMHO beter in de beginnershoekWil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk berichtdeze past IMHO beter in de beginnershoekLast edited by koen1950; 7 maart 2009, 15:22.
Comment
-
Om de technische kant van een foto te bespreken daar dient Fotobeoordeling voor.
Hier kun je kritiek verwachten, maar allé voor één keer
Technisch is deze foto helemaal niet zo goed.
- belichting en contrast kan beter (nu wat flets)
- de rode kauwgum (die de eyecatcher zou moeten zijn) staat nu een beetje verloren (had je beter op een sterktepunt gezet).
- ofwel een iets ruimer (meer ritmische elementen, strakker, cleaner beeld) ofwel een iets krapper beeld (isoleren van onderwerp) zou eventueel kunnen werken (dit is vis nog vlees).Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
t'is toch abstact
De term abstract wordt hier op BD te pas en te onpas gebruikt.
Het is wel een stilleven, dus staat het hier niettemin op zn plaats.
Over de foto: iets te eenvoudige compositie.
De rode kauwgom stoort mij danig, ik zou hem er hebben durven afhalen, maar dat kan ook met Photoshop natuurlijk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk berichtprecies een rare titel.
Comment
-
Re: Kauwgum
Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk berichtik denk dat contrast en scherpte wel goed zitten
Comment
-
Re: Kauwgum
Foto is moeilijk te lezen. Achtergrond/compositie vind ik niet zo goed. De paal heeft wel ietsWebsite: www.digitimm.be
Camera: Nikon D700 - Bronica SQ-i 6x6
De enige constante is de verandering.
Comment
-
Comment