Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
... ik ben bezig een reeksje tekeningen te maken van Oostende .. en heb hierbij mijn fotomateriaal en de Fractalius-filter gebruikt .. deze eenmalige post om jullie ook het album te tonen
Normaal ben ik niet zo'n voorstander van die technieken, maar ik vind dat je ze hier op een gepaste manier hebt gebruikt. Ook de keuze voor zwartwit is goed.
De keuze van zwart-wit voor deze reeks (heb je link eens doorgenomen ) was alleszins goed.
Maar de bewerking doet in mijn ogen maar eer aan een paar foto's. In de overige vind ik de fractalius niet echt storend, maar ook niet echt gepast. Het komt er te gemaakt over naar mijn gevoel. Dit is duidelijk mijn favoriet uit de bewerkingen.
Grtz,
Palladio
You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
In je album zitten enkele leuke 'tekeningen' tussen.
Zelf zou ik bij de meeste foto's iets minder bewerken.
Nu ja, jij hebt het misschien geprobeerd en waarschijnlijk de beste keuze voor jou gemaakt.
Het heeft natuurlijk niet veel met fotograffie te maken, maar artistiek gezien vind ik je bewerkingen zeker geslaagd. De stijl is appart, verniewend. Het is weer eens wat anders
Comment