Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
't is groen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: 't is groen
Leuke foto, mooie kleuren kombinatie
Comment
-
Goed gedaan ! Meteen bij het zien dacht ik : hoe kom je erbij ? (maar dat denk ik hier wel meer)
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk berichtGoed gedaan ! Meteen bij het zien dacht ik : hoe kom je erbij ? (maar dat denk ik hier wel meer)
Marleen
Neem gelijk welk voorwerp en ga jezelf de challenge aan van 'hoe ga ik dit nu het best op een foto zetten', we zijn digitaal, 't kost dus geen geld meer om iets te proberen.
Comment
-
goede foto: idee, kleurencombinatie, cadrage, afwerking. Dit is echt een "Stilleven".
GRoetjes,
YvesNiet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
-
mooi idee en bijna uitgewerkt qua richting.
De achtergrond (muur) stoor me wel: hij is niet helemaal scherp of hij is niet onscherp genoeg. Boter noch vis, in dit geval.
De kleuren zijn super, enkel de chroma rond het zwart van de body van de verkeerslichten stoort me nog wat.
BTW, foto 'water' op je site is super! (kindje met slang)
Gfijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...
Comment
Comment