Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind hem wel iets hebben, maar voor mij mag een foto zoals deze met een stuk minder dof. (enkel het eerste glas scherp, en het achterste niet meer herkenbaar)...
Dit kan ik ook best wel smaken. Origineel (geen 13 in een dozijn-gevoel). Aangenaam om naar te kijken. Doorsnede zit goed (niet te vol in beeld, niet te weinig in beeld).
De eerste glazen vind ik prachtig , de laatse storend , de linker bovenhoek vind ik ook maar niks,maar dit is alleen maar mijn mening , u vraagt er toch om , niet ?
Waarom in Zuid Afrika ?
compositie en dof vind allemaal dik ok, het enige wat mij stoort (en het verbaasd me dat nog niemand dit heeft gezegd) zijn die rode reflecties in de glazen: ik vind dat ze niet passen bij het kille blauwe van de foto
mooi ritme, goed gezien!
(een kleine tip: als je'm spiegelt volgt de foto meer de richting van het oog,
van links naar rechts, het beeld zal zo nog sterker zijn! )
Oorspronkelijk geplaatst door The WindowlickerBekijk bericht
compositie en dof vind allemaal dik ok, het enige wat mij stoort (en het verbaasd me dat nog niemand dit heeft gezegd) zijn die rode reflecties in de glazen: ik vind dat ze niet passen bij het kille blauwe van de foto
Update: de oranje vlekjes wat bewerkt en een andere kader.
Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6
Comment