Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
varen
Collapse
X
-
-
Re: varen
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtEenvoudig mooi plaatje met passend kadertjeGroetjes Hendrika
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtEenvoudig mooi plaatje met passend kadertjeGroetjes Vicky
Comment
-
idd mooie belichting en kadertje.
Maar als ik mag muggenziften: 'k ben niet zo te vinden voor de bewerking van het grootste blaadje links onder. 't Ziet er een beetje te gemaakt uit om het naburig plantje weg te moffelen...
't Blijft wel een knappe foto!You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtMooi belicht, jammer van dat nutteloze en storende groene lijntje rondom. Het geeft geen meerwaarde aan het beeld.
Comment
-
Met jullie goedvinden vind ik dit persoonlijk een flop in alle oogpunten.
Mss eens een zoekwedstrijdje houden naar de fouten?
Best eens vergelijken met die superknappe opnames van waterplantjes en hun reflectie. Dat was klasse. Hier vind ik de typische Lut niet in terug.
Dit is mijn persoonlijke opinie en ik sta vrij daar zo over te denken, dacht ik.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtMet jullie goedvinden vind ik dit persoonlijk een flop in alle oogpunten. Mss eens een zoekwedstrijdje houden naar de fouten? Best eens vergelijken met die superknappe opnames van waterplantjes en hun reflectie. Dat was klasse. Hier vind ik de typische Lut niet in terug. Dit is mijn persoonlijke opinie en ik sta vrij daar zo over te denken, dacht ik. HenriVriendelijke groet,
Jos
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtMet jullie goedvinden vind ik dit persoonlijk een flop in alle oogpunten.
Mss eens een zoekwedstrijdje houden naar de fouten?
Best eens vergelijken met die superknappe opnames van waterplantjes en hun reflectie. Dat was klasse. Hier vind ik de typische Lut niet in terug.
Dit is mijn persoonlijke opinie en ik sta vrij daar zo over te denken, dacht ik.
Henri
Ook zijn er veel betere foto's die een vermelding HOF verdienden.
Dat deze foto toch in het HOF staat kan Lut ook niets aan doen want zij heeft hier gelukkig geen invloed op.
Dus haar hierop aanspreken is dan ook onjuist.
Ik heb al eens eerder geschreven dat ik vol lof ben over de keuze in het HOF en toch staan daar vaak foto's in die ik zelf nooit had uitgekozen.
Persoonlijke smaken verschillen nu eenmaal en dat is ook maar goed ook.
mvg
Antoine
Comment
Comment