Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Er moest een super-HOF bestaan om je werken eer aan te doen, want jouw postings stijgen ver boven de meesten uit.
Ik was het niet altijd eens met je realisaties (cfr. vleugels op baby) maar ik moet toegeven dat je creatieve aanpak mijn respect en felicitaties verdient.
Bedankt iedereen voor jullie ontzettend mooie complimenten. Ik ben blij met het Hof
@kodachrome:
Bedankt, de vleugeltjes waren ook niet helemaal mijn ding, was eerder voor een prof werkje uit te proberen voor een klant. Ik dien duidelijk een verschil te houden tussen prof en vrij werk. Blij dat je de vergelijking aanhaalde
@Rodezee;
Meerdere keren ondertussen. Overigens ook deze maand (check Masterclass)
Comment