Mvg, Jochen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wake up!
Collapse
X
-
-
Re: Wake up!
Mij spreken ze minder aan, puur persoonlijk hé
Het felle tegenlicht is 'overbelicht' terwijl je héél donkere vlakken zonder definitie in de zetel overhoud. Deze extremen geven me wat een vreemd gevoel.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk berichtMij spreken ze minder aan, puur persoonlijk hé
Het felle tegenlicht is 'overbelicht' terwijl je héél donkere vlakken zonder definitie in de zetel overhoud. Deze extremen geven me wat een vreemd gevoel.
Mvg, JochenJochenvde Photography
Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk berichtWas nu net de bedoeling van het licht zo fel te laten schijnen, om die bepaalde sfeer in de foto te brengen, die ik wou creëren. Nu ja... je bent ervoor of niet.
Mvg, Jochen
Fototechnisch heb Ik meer een 'probleem' met het totaal verlies aan definitie aan de onderkant van de zetel. Ook de lichtvlek op de zetel is volgens mij niet nodig om je beoogde effect te verkrijgen.
De tweede reeks vind ik eigenlijk nog minder geslaagd; scherpte is daar ook verdwenen (lijkt vervangen door ruis)Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk berichtDe tweede reeks vind ik eigenlijk nog minder geslaagd; scherpte is daar ook verdwenen (lijkt vervangen door ruis)
Mvg, JochenJochenvde Photography
Flickr
Comment
Comment