Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knap en haarscherp . Vind alleen de achtergrond te zwart, had er graag wat kleur achter gezien. Een bruin/oranje geplooide doek ofzo, correct belicht zou dat een mooi effect geven denk ik.
Deze foto's zijn inderdaad mooier als de vorigen. Het valt mij echter op dat vele foto's een lichte rode zweem hebben, vooral op de bovenzijde van het wapen. De metaalkleur komt er niet echt uit.
Dat komt waarschijnlijk door een foute witbalans voor het gebruikte (kunst)licht.
Ook dit is een mooie reeks.
En telkens vind ik de derde foto van je (twee) reeksen de beste van de serie.
Groetjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Ikzelf ben al meermaals met vuurwapens in contact gekomen, maar nooit zonder de elegantie gezien te hebben.
Een beetje OT. Er is nog meer. De techniek!.
De ballistiek, de krachten in functie van de (heel korte tijd), de materialen (lees metalen...) en vooral de heel fijne mechaniek (die grote krachten teweeg brengen) van zo'n wapens zijn wonderbaarlijk interessant om te bestuderen.
Jammer dat enkele gestoorden de mooie hobby van miljoenen mensen.......
Groetjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Een beetje OT. Er is nog meer. De techniek!.
De ballistiek, de krachten in functie van de (heel korte tijd), de materialen (lees metalen...) en vooral de heel fijne mechaniek (die grote krachten teweeg brengen) van zo'n wapens zijn wonderbaarlijk interessant om te bestuderen.
Jammer dat enkele gestoorden de mooie hobby van miljoenen mensen.......
Groetjes
Skitch
Het spijt mij! Maar wapens - welke dan ook - zijn nooit uitgevonden terwille van een hobby! Tenzij die "hobby" het verkrijgen van macht was ten koste van wat dan ook! Doe niet zo onnozel!
Wapens zijn uitgevonden als instrument voor de jacht en de visvangst.
Lang voordat er food multinationals waren.
Daardoor hadden onze voorouders iets te eten zodat wij er ook zijn.
Als ze stierven van de honger was jij noch ik er ook niet.....
Trouwens : een scherpe tong met harde woorden is ook een wapen... dat veel miserie teweegbrengt in de wereld.
Wapens zijn uitgevonden als instrument voor de jacht en de visvangst.
Lang voordat er food multinationals waren.
Daardoor hadden onze voorouders iets te eten zodat wij er ook zijn.
Als ze stierven van de honger was jij noch ik er ook niet.....
Trouwens : een scherpe tong met harde woorden is ook een wapen... dat veel miserie teweegbrengt in de wereld.
Groetjes
Skitch
Ook jacht en visvangst zijn nou niet bepaald "hobby's". Dat (waren) zijn levensnoodzakelijke en tot commercie ontwikkelde handelingen! In een bepaalde ontwikkelingsfase van de mensheid. Je gaat mij toch niet vertellen dat we ons nog steeds in die fase bevinden?
Overigens...voor wat voor soort jacht was de atoombom bedoeld?
Mooie reeks, beter dan de vorige
#3 vind ik héél knap
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment