Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Goeie foto en compo, maar de bewerking laat veel sporen na.
Het zwart is niet overal even zwart. Op mijn scherm zijn de 'muisvegen' te zien.
Hopelijk ligt het niet aan mijn display
Het zwart is niet overal even zwart. Op mijn scherm zijn de 'muisvegen' te zien.
mvg
Keps
toch niets te zien op mijn scherm of dat laptop , en scherm gekalibreerd
Ach troost je, ik heb dat ook af en toe, ik zie dan duidelijk strepen in zwarte achtergronden waar niemand anders er ziet. Misschien hebben we gewoon betere schermen dan de meesten
Mooie foto Al vind'k persoonlijk dat kader niet zo mooi met dat geel.
Mijn foto's en fractals
Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.
mvg
Keps
Ben nu thuis op m'n gecalibreerde scherm, en ik zie het nu ook eigenlijk, hier en daar een streepje.
Mijn foto's en fractals
Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.
Er is idd nog veel te zien van de bewerking.
Als je de middelste level even wat lichter zet dan zie je alles te voor schijn komen.
Ondanks dat ik kies voor een zwart achtergrondscherm had ik toch ook de laatste tijd ook wat storende stipjes die ik niet gezien had op mijn scherm.
Zelfs na de opmerking moest ik goed kijken om ze te vinden.
Van af nu controleer ik de foto door de middelste level even geheel naar links te schuiven alvorens de foto op te slaan.
mvg
antoine200
Bedankt voor de tip met het schuiven van de middenlevels want het kwam echt niet door op één van mijn 4 schermen thuis.
het zou nu echt pikzwart moeten zijn ? bij wie niet ?
Comment