Gisteren avond eens uit de luie zetel gesprongen en wat foto's gaan trekken op een industrieterrein. Op deze ben ik persoonlijk tevreden, maar kan wel niet kiezen uit de originele of de surrealistische weergave. Aan jullie de keus!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Albertkanaal dok Genk
Collapse
X
-
-
Re: Albertkanaal dok Genk
te weinig verschil om echt een keuze te maken, vind wel dat het zwarte vlak van de wagon voorin de opname te opvallend is, rails komt wel mooi doordacht uit de hoek.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Als ik moet kiezen, dan de tweede.. Zit toch iets meer mysterie in....
Leuke opname.... Griezelig....Groetjes Sjef
Canon 350D/Canon 18-55/Sigma 55-200/Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro/B&W UV/Kaiser 55 Circ.Pol. filter/Velbon 440CX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtIk ga voor de eerste. Net iets meer detail. Mooi lijnenspel. Plaatje om helemaal te overschouwen.
mvg,
Roland
Comment
-
-
Voor mij de eerste, omdat het kleurgebruik beter past in dit soort taferelen: industrieel, metalisch, koud. compo vind ik ook heel goed en goed gebruik van lijnen
De tweede foto maakt het precies eenwa te gezelligCanon 5D MKII - 24-105L - 17-40L - 580EXII - Canon 450D
Comment
-
-
Een foto met heel veel inhoud, de eerste geniet wel mijn voorkeur.
Comment
-
Dank u allemaal voor de positieve commentaren.
Uit de commentaren blijkt toch dat de eerste het populairste is wat eigenlijk toch ook een compliment is, omdat deze amper bewerkt is.
Bedankt voor jullie reacties!Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM
Comment
-
Ik heb net eens naar de exif gekeken
Probeer volgende keer eens het volgende ISO 100 EN belichtingstijd 30 seconden
Comment
Comment