Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

color layer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• color layer

graag jullie mening
    groet,
    steven coppens
    www.coppez.exto.be
    www.yoshiwara.exto.be

Re: color layer

prachtig.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

dank. kprobeer de beelden een tikkeltje toegankelijker te maken, vandaar de kleuren. kmoet er gewoon op letten dat ik niet overdrijf. kheb per beeldsegment geselecteerd, dan op gevoel aan een paar schuiven getrokken , tot het voor mijn gevoel goed was. groeten, steven
      www.coppez.exto.be
      www.yoshiwara.exto.be

Comment

vind nl het wel of niet los komen van de onder/achtergrond, door het kleurgebruik wel goed.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Steven,

Deze kan ik ook al beter smaken dan uw vorige postings.
          Dat waren voor mij eerder dégradékes dan foto's.
          Mja iedereen heeft een ander kijk op fotografie.
          Van dit mag je nog posten...

Mvg,

Hans (nog ne Coppens)
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Normaal reageer ik niet op iets wat me niet aanspreekt, maar gezien uw vraag naar onze mening zal ik het nu wel doen.
            Sorry, ieder zijn meug maar het zegt me niks.
            Groetjes Hendrika

Comment

@bouk: kprobeerde gewoon op gevoel de saturatie en verzadiging aan te passen, vlak per vlak. goe da ge der de diepte inziet. merci voor 't kijken.

@ hans coppexx () : die vorige waren nochthans echte foto's en geen gemanipuleerde dégrdés hoor. dit is meer een drempelverlagend instapmodel, zal ik 't maar noemen, maar ben er wel tevreden over.

@hendrika: 'k dacht dat 't toch de bedoeling was om te reageren ja, goe of slecht. kheb veel aan een onderbouwde kritiek , kan ik nog iets leren, of is dat enkel in de beoordeling-afdeling. in showcase mag je toch scherpe kritiek verwachten, kvind et nog altijd verwarrend.groeten
              www.coppez.exto.be
              www.yoshiwara.exto.be

Comment

Ik deel de mening van hendrika .Ik reageer omdat ik eigenlijk teleur gesteld ben.Ik ben ook ruimdenkend het kan misschien in een reeks van 10 foto's, en er dan een heel goede uitleg bij geven. Groeten

Comment

Mooi. Ik vind het een goed instapmodel. Zonder te hoeven weten wat het is, heeft het iets grijpbaars, tastbaars.

Comment

sorry dak je teleurgesteld heb, denjackk. iig merci voor te reageren, die reeks van 10 komt der binnekort aan

ook merci Control Z; dat 'tastbare' staat mij aan: goe gezien.

groet
                    www.coppez.exto.be
                    www.yoshiwara.exto.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                      Mooi. Ik vind het een goed instapmodel. Zonder te hoeven weten wat het is, heeft het iets grijpbaars, tastbaars.
                      Ook mijn mening. Eigenlijk vind ik dit geen "foto". Wel een beeld. (instapmodel).
                      Je kan dit beeld pas begrijpen als je de site van CoppeXX bezoekt om het te positioneren. (Alhoewel CoppeXX misschien een hekel heeft aan positioneren.....). En dan kan je het mooi vinden.

Toch nog iets persoonlijks : voor mij is een toffe foto toch nog een beeld dat je "overvalt" met kleuren, compo, een verhaal..... e.d. zonder dat je er text, uitleg of het bezoek aan een website bij hoeft om dat beeld in jou op te nemen.

Maar allé : dit beeld is alleszins niet onaangenaam om naar te kijken. Bzw : het overvalt je een beetje met de kleuren en de compo.

Groetjes
                      Skitch
                      ​​

Comment

merci skitch. iedereen is vrij om zoveel hij/zij wil te positioneren . 't is trouwens echt mijn bedoeling om op zichzelfstaande, interessante, 'mooie' beelden, of foto's , te maken, zonder daarvoor de andere beelden te hoeven zien, of met 5 pag. uitleg der bij. 't is gewoon de richting die k momenteel uitga. kben der hier mss nie mee op mijn plaats, maar k denk dat ik toch een aantal mensen heb bereikt. enfin, we zien wel. groeten
                        www.coppez.exto.be
                        www.yoshiwara.exto.be

Comment

Working...
                        X