Het onderwerp heeft storende reflecties en bovenaan is er een serieuze overbelichting.
Ook de ondergrond is veel te druk om de aandacht te vestigen op het onderwerp.
Productfoto's doe je best in een gecontroleerde lichtomgeving zoals je bijvoorbeeld hier kan terugvinden.
Bijgevolg vind ik deze foto eerder thuis horen in fotobeoordeling, het niveau showcase ligt een stuk hoger dan wat je hier laat kijken.
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards
Bedankt voor je commentaar Gefke,
De bedoeling was dat de foto kwetsbaar en irriterend overkwam.
Juist de reflectie heb ik meer accent gegeven met paintshop.
De achtergrond was ook bewust gekozen.
(ik had de foto inderdaad in beoordeling moeten plaatsen,mee eens)
Het onderwerp heeft storende reflecties en bovenaan is er een serieuze overbelichting.
Ook de ondergrond is veel te druk om de aandacht te vestigen op het onderwerp.
Productfoto's doe je best in een gecontroleerde lichtomgeving zoals je bijvoorbeeld hier kan terugvinden.
Bijgevolg vind ik deze foto eerder thuis horen in fotobeoordeling, het niveau showcase ligt een stuk hoger dan wat je hier laat kijken.
Nou, niet eens. Dit is geen productfoto. Het is de weergave van het idee 'broken'. Heeft zelfs helemaal niks met productfotografie te maken.
En bovendien beslist de TS zelf of zijn foto in showcase thuis hoort of niet, daar heeft niemand iets over te zeggen.
Wat ik er nog over kan zeggen: als de reflectie in het stiftje er niet zou zijn, zou écht alle aandacht naar de gebroken punt gaan. Nu niet helemaal.
Verder kan je je afvragen of alleen deze lippenstift gebroken is. Die is misschien wel om een reden gevallen. Ruzie? Stof tot nadenken.
Simplephotography,
Het doel was inderdaad om mensen aan denken te zetten(haha een ruzie )
Ik weet niet tot hoever dat is gelukt.Je begrijpt me in ieder geval goed, bedankt.
Als ik het als product gefotografeerd had in een zelfgebouwde studiotje , was de
resultaat ...de zoveelste goed belichte lipstift(wat ook mooi is hoor).
Comment