Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

landschap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: industrieel landschap

Oorspronkelijk geplaatst door CoppeXX
    yep, ik ben echt een aandachtsgeil ventje, ik tracht via het wereldvermaarde, door miljoenen mensen elke dag bezochte forum van Belgium Digitaal een wereldvermaarde kunstenaar worden. ik denk maar, als ik hier mijn foto's laat zien, dan ziet heel de wereld ze, en zeker Jan Hoet. Ik laat mijn werk hier zien om feedback te krijgen ja, en tis logisch dat een discussie ontstaat door reacties van anderen, moet ik op mijn eentje discuteren mss ?
    en neen, je komt niet onbeleefd over, alleen niet al te snugger.
    Ik heb net mijn post in deze tread "gewist": die was voor een andere thread bedoeld; deze had ik nog niet gezien. Sorry.

Comment

Re: industrieel landschap

Oorspronkelijk geplaatst door gliderbee Bekijk bericht
      Ik heb net mijn post in deze tread "gewist": die was voor een andere thread bedoeld; deze had ik nog niet gezien. Sorry.
      't is je vergeven
      www.coppez.exto.be
      www.yoshiwara.exto.be

Comment

Re: landschap

Ik vind dit dus wel de moeite waard!
        Gelukkig verschillen smaken van mensen zo veel van elkaar... anders hoef je maar steeds dezelfde foto te nemen omdat iedereen hem zo leuk vindt.
        Niet iedereen vindt hetzelfde even mooi, en laat dus elk zijn ding doen.
        Vind je het iets hebben, goed zo, vind je het niet ok, dan mag dat ook gezegd worden, maar dat kan op verschillende manieren.

Dit zijn ook foto's waarover werd nagedacht.
        Nikon D5000 - AF-S 18-105 - AF-S 70-300 | SonyEricsson W890i

Comment

bedankt voor de reactie Karek, ik bewonder je moed om je gedacht te zeggen.
          www.coppez.exto.be
          www.yoshiwara.exto.be

Comment

Wat deze post persoonlijk voor mij heeft opleverd is dat dit mij weer tot het denken heeft gebracht over de diversiteit tussen de mensen.. Dit is weer zo'n typish voorbeeld.

Persoonlijk betekent deze foto niets voor mij en zou hem zo voorbij lopen. Andere mensen weten dit blijkbaar wel te appreciëren.. Ik twijfel er niet aan dat het ook iets teweeg heeft gebracht met de producent van deze foto en dat hij niet zomaar de eerste de beste jan met de pet is die wat experimenteert met foto's (daar ga ik allesinds van uit).

Sommige mensen drinken graag dit merk, anderen dat, sommige mensen vinden dit niet mooi, anderen dan weer wel. We zijn allemaal verschillend... Dat is iets om verder over na te denken.

Ik zou niet zeggen dat de foto op zich is geslaagd, maar wel de hele opzet
            Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Working...
            X