Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ons liefdesnest..
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: ons liefdesnest..
Gezien het decor had een ouderwetse telefoon op het nachtkastje beter gestaan, mijn gedacht. En het kaartje met de tarieven of uitleg mocht uit beeld.
Ook spreek je over "ons", waarom dan maar 1 kussen?
En je spreekt ook over een liefdesnestje, maar met een tijdschrift heb ik het idee van hij wou wel maar zij had hoofdpijn en las verder in hare libelle... Een achtergelaten string of nachtjapon had beter gepast...Canon 5D & 40D, wat gLas van 10 tot 300 maal 1,4.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Tom Bekijk berichtGezien het decor had een ouderwetse telefoon op het nachtkastje beter gestaan, mijn gedacht. En het kaartje met de tarieven of uitleg mocht uit beeld.
En je spreekt ook over een liefdesnestje, maar met een tijdschrift heb ik het idee van hij wou wel maar zij had hoofdpijn en las verder in hare libelle... Een achtergelaten string of nachtjapon had beter gepast...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SAAR Bekijk berichthahaha zeg ja. Oke ik geef het toe, de inspiratie voor een goede titel was er niet echt, net zoals de foto in feite een crop is van een doodgewoon snapshot. Dus inderdaad, alles wat gij aanhaalt zou inderdaad tot een beter resultaat geleid hebben, mm leider...
Comment
-
sommige mensen slapen zonder kussen
in hun blootje
en hebben een hekel aan strings
een sterk beeld dat alle ruimte laat voor verbeelding ... met de titel erbij al helemaal ... what is and what we wish, can be very different thingsScotty... beam me up !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Tom Bekijk berichtGezien het decor had een ouderwetse telefoon op het nachtkastje beter gestaan, mijn gedacht. En het kaartje met de tarieven of uitleg mocht uit beeld.
En je spreekt ook over een liefdesnestje, maar met een tijdschrift heb ik het idee van hij wou wel maar zij had hoofdpijn en las verder in hare libelle... Een achtergelaten string of nachtjapon had beter gepast...
Mvg.
RobertMvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht't Is misschien wel een "rendez-vous" hotelletje? Dan is zo een éénpersoonsbed meer dan genoeg.
Mvg.
Robert
Ik ben ook wel geïntrigeerd door het beeld , maar heb me laten meeslepen door compo gedoe enzo...
En een PM'ke van Saar met adres en uur? Vrijdag?Canon 5D & 40D, wat gLas van 10 tot 300 maal 1,4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Tom Bekijk berichtNagel op de kop en niet eens krom geslagen!
Ik ben ook wel geïntrigeerd door het beeld , maar heb me laten meeslepen door compo gedoe enzo...
En een PM'ke van Saar met adres en uur? Vrijdag?
Comment
Comment