Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Herfst met een beetje winter
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Herfst met een beetje winter
Er is inderdaad iets raar aan de hand, met Internet Explorer kan ik de foto niet zien, maar als ikFirefox gebruik is er geen vuiltje aan de lucht . . . ik begrijp het zelf ook niet.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtEr is inderdaad iets raar aan de hand, met Internet Explorer kan ik de foto niet zien, maar als ikFirefox gebruik is er geen vuiltje aan de lucht . . . ik begrijp het zelf ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boukblijft toch jammer dat ik niets zie hoor, kom nu een opname te kort.
grt,bouk.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Ook ik kan de foto zien met Firefox en niet met mijn Internet exploier.
Dit komt omdat de foto vermoedelijk is bewerkt geweest door een programma en is weggeschreven in een jpg-bestand eigen aan het weggeschreven programma.
Ik heb de foto even via Firefox op mijn hardeschijf opgeslagen. Ook de Browser van Nikon View 6 kon de foto niet lezen en ik kreeg de melding "unsuport file format".
Met mijn bewerkingsprogramma Jasc Paint Pro 9 kon ik de foto wel inlezen.
Ik heb de foto dan met Jasc Paint Pro 9 geexporteerd naar een JPG formaat zodat de foto nu wel door Nikonview kan worden ingelezen.
Ik verwacht nu ook dat de foto zal te zien zijn voor de gebruikers van Internet exploier.
Spookys Fotoweb
BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300
Comment
-
-
Klopt, alles is nu zichtbaar in beide browsers . . . bedankt voor de tip Spooky, weeral iets bijgeleerd . . .There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtKlopt, alles is nu zichtbaar in beide browsers . . . bedankt voor de tip Spooky, weeral iets bijgeleerd . . .
- tikje levels
- tikje verscherpt
- grootte aangepast
Ik versta het echt niet
Comment
-
goed dat we hem nu wel zien , want hij is mooiIk zal ooit zonder fout leren schrijven
Comment
-
Comment