Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
heel speciale bewerking en een mooie uitvoering Kees
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Heel erg leuk
Blijft een interessant bouwwerk om op de foto te zetten, niet? Ik heb ook nog een panorama'tje of twee liggen, die ik nog moet verwerken. Dit in het kader van de 'vlaggen' die op de tweede verdieping hangen (kijk maar eens in deze foto - en met name de grote versie): die zijn van mij
Minpuntje aan deze is die pilaar die de foto in tweeën deelt en de donkere 'vignetering' aan de onderzijde. Maar echt storend zijn ze niet in dit kleine formaat.
Mooi gedaan.
Het zijn 2 totaal verschillende foto's uit verschillende standpunten.
Bij toeval zag ik dat ik door verschuiving van perspectieven de foto's kon koppelen bij de paal in het midden.
Beide foto hadden een paal aan de zijkant.
Na veel schuiven en de juiste vehouding zoeken kwam ik tot dit resultaat.
Ikzelf denk dat zo'n foto onmogelijk is om te maken met zoveel scherpte vooraan en achteraan.
Ik vond het zelf best een aardige creatie.
Het zijn 2 totaal verschillende foto's uit verschillende standpunten.
Bij toeval zag ik dat ik door verschuiving van perspectieven de foto's kon koppelen bij de paal in het midden.
Beide foto hadden een paal aan de zijkant.
Na veel schuiven en de juiste vehouding zoeken kwam ik tot dit resultaat.
Ikzelf denk dat zo'n foto onmogelijk is om te maken met zoveel scherpte vooraan en achteraan.
Ik vond het zelf best een aardige creatie.
Gr kees
Dat is dus het geheim
Een foto als deze met zoveel scherpte voor- en achteraan is toch geen probleem? Zolang je maar een statiefje hebt. Kijk maar eens onder deze link, waar een foto te zien is die ik een maandje geleden gemaakt hebt.
btw - bij nader inzien, de kleurbalans is nogal naar het groene verschoven. Het is niet storend, en het geeft wel een bijzonder effect, maar het is wel opvallend
De foto is in werkelijkheid nu 7379x2616px
Jammer dat je maar zo klein mag plaatsen, maarja dat blijft alijd een probleem.
De meeste ponaramas komern er hier ook nooit zo mooi uit
Comment