Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hart voor bloemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hart voor bloemen


  • #2
    Re: hart voor bloemen

    eoeoeoehhhh.....

    slecht geshopt....

    kijk eens van rechts naar de foto.....ik zie allemaal vlekken die er volgens mij horen te zitten....klopt dat?


    Het idee is echt goed!!!
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

    Comment


    • #3
      Re: hart voor bloemen

      Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
      eoeoeoehhhh.....

      slecht geshopt....

      kijk eens van rechts naar de foto.....ik zie allemaal vlekken die er volgens mij horen te zitten....klopt dat?


      Het idee is echt goed!!!
      Ik ben dringend toe aan een calibratie van m'n beeldscherm geloof ik Voor mij is de achtergrond gewoon egaal wit

      Comment


      • #4
        Re: hart voor bloemen

        en als je naar boven scrollt, tot aan de vaas...zie je het dan niet? Ik zie precies waar je iets gedaan hebt..anders doe je hoofd es een stukje naar beneden en kijk dan omhoog...zie je het dan?
        Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

        Comment


        • #5
          Re: hart voor bloemen

          Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
          en als je naar boven scrollt, tot aan de vaas...zie je het dan niet? Ik zie precies waar je iets gedaan hebt..anders doe je hoofd es een stukje naar beneden en kijk dan omhoog...zie je het dan?
          Ik zie het zelf écht niet, wat ik ook doe, op mijn scherm is die achtergrond spierwit..overal

          Comment


          • #6
            Re: hart voor bloemen

            Volgens mij is die ff opnieuw bewerkt....nu zie ik het niet meer overal maar wel nog rechtsonderaan en bij de hals van de vaas....
            Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

            Comment


            • #7
              Re: hart voor bloemen

              Leuk idee

              Staat naar mijn gevoel iets te krap in beeld.

              Vlekken? Ik zie er ook geen
              mvg,
              Ludo V.

              Comment


              • #8
                Re: hart voor bloemen

                En bij deze Knofje?

                Comment


                • #9
                  Re: hart voor bloemen

                  Wat Knofje ziet... zie ik toch niet.

                  Comment


                  • #10
                    Re: hart voor bloemen

                    Nou bij de eerste was het erg duidelijk hoor.....daarna is eraan gewerkt...weet ik zeker..je moet het beeld maar eens schuin bekijken...van links en rechts, dan zie jet nog steeds weliswaar veel m inder nu, bij de steel van de linkerbloem, bovenaan.
                    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                    Comment


                    • #11
                      Re: hart voor bloemen

                      Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
                      Nou bij de eerste was het erg duidelijk hoor.....daarna is eraan gewerkt...weet ik zeker..je moet het beeld maar eens schuin bekijken...van links en rechts, dan zie jet nog steeds weliswaar veel m inder nu, bij de steel van de linkerbloem, bovenaan.
                      Ja die eerste heb ik inderdaad vervangen nadat ik hem wat had aangepast, de 2de is nog meer aangepast. Maar op mijn beeldscherm is gewoon niet te zien wat jij (en een hoop anderen) wel zien. Blijkbaar niet zo'n geweldig beeldschem gekocht een maand of 6 geleden

                      Comment


                      • #12
                        Re: hart voor bloemen

                        leuk gedaan, al zie je wel duidelijk het in model buigen van de steeltjes.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: hart voor bloemen

                          De stengels waren boven al slap geworden, het enige wat ik hoefde te doen was een spelt door de bloemen steken om ze samen te houden. Omdat er in de stengel rechts een lelijke knik zat heb ik de stengel links gekopieëerd en gespiegelt en daar toen de rechter stengel mee vervangen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: hart voor bloemen

                            Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
                            De stengels waren boven al slap geworden, het enige wat ik hoefde te doen was een spelt door de bloemen steken om ze samen te houden. Omdat er in de stengel rechts een lelijke knik zat heb ik de stengel links gekopieëerd en gespiegelt en daar toen de rechter stengel mee vervangen.
                            dank voor de uitleg.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment

                            Working...
                            X