Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een detail uit een pand in Gent waarvan de ramen dichtgemetseld werden. Het staat (zoals zovele andere) verder te verkommeren in afwachting van.
Ik vond het mooi omwille van de kleuren.
Het lukt me niet, ik kan er mijn vinger niet opleggen. Enerzijds vind ik m knap, anderzijds weer niet, ik kan echter niet uitleggen waarom. Ik vind er mijn woorden niet voor.
Het lukt me niet, ik kan er mijn vinger niet opleggen. Enerzijds vind ik m knap, anderzijds weer niet, ik kan echter niet uitleggen waarom. Ik vind er mijn woorden niet voor.
Dit vind ik nu het mooiste compliment dat ik ooit voor een foto die ik postte gekregen heb. En dat meen ik serieus! Dankjewel.
Comment