Tijdens een weekendje in Oostduinkerke was ik getuige van deze opmerkelijke compositie, waarbij een eenzaamheid opzoekende toerist, geheel assorti met de omgeving, zich erg ver had verwijderd van de andere strandmensen. Ik vind dat er een mooie spanningsboog bestaat tussen de zitter en de zeilboot.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Duet van catamaran met strandstoel
Collapse
X
-
-
Re: Duet van catamaran met strandstoel
Een foto met veel potentieel.
Bijna HoFwaardig.
Maar de zeehorizon is niet helemaal horizontaal.
Een ietsie pietsie meer kontrast zou de sfeer versterken.
Dan zou de foto zijn.
Het leuke verhaal in je foto wordt wel teniet gedaan door: nadat we de zee () , de catamaran (), die andere zeilboten () , het strand (), die eigenwijze man die van de zee houdt () gezien hebben, met onze neus op het motorrijden gedrukt worden.
Groetjes
Skitch
[Edit] 'k Ben eens naar goedmotorrijden gaan kijken. Met veel sympathie. Ziet er heel goed uit..... maar past niet bij deze foto.Last edited by Skitch; 13 oktober 2007, 22:28." Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtEen foto met veel potentieel.
Bijna HoFwaardig.
Maar de zeehorizon is niet helemaal horizontaal.
Een ietsie pietsie meer kontrast zou de sfeer versterken.
Dan zou de foto zijn.
Het leuke verhaal in je foto wordt wel teniet gedaan door: nadat we de zee () , de catamaran (), die andere zeilboten () , het strand (), die eigenwijze man die van de zee houdt () gezien hebben, met onze neus op het motorrijden gedrukt worden.
Groetjes
Skitch
[Edit] 'k Ben eens naar goedmotorrijden gaan kijken. Met veel sympathie. Ziet er heel goed uit..... maar past niet bij deze foto.
Je hebt gelijk Skitch, en ik heb "Goed Motorrijden" dan ook vervangen door mijn nickname hier. Dank voor je opmerking, ik was er al over in twijfel.
Verder nog dank voor de lovende woorden. Best wel tof
Wat de technische verbeteringen betreft: ik heb geen Photoshop en mijn enige fotobewerking waar ik tot op heden gebruik van maak, is croppen. Ik post mijn foto's dus altijd zoals ze uit mijn camera komen. Met alle onvolkomendheden erbij.
Groetjes,
MuugKnow what you know, and don't know what you don't know.
Comment
-
iets beter, maar de horizon nog niet recht en scherpte niet echt je dat.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment