Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inderdaad 3 mooie foto's, waarvan 1 en 3 mijn voorkeur genieten.
Ik heb zondagochtend eveneens een stukje van die havenroute gevolgd en op precies dezelfde plaats een bijna gelijkaardige foto getrokken.
Alleen zijn de kleuren van jouw containers een stukje verzadigder dan op mijn opname.
Inderdaad 3 mooie foto's, waarvan 1 en 3 mijn voorkeur genieten.
Ik heb zondagochtend eveneens een stukje van die havenroute gevolgd en op precies dezelfde plaats een bijna gelijkaardige foto getrokken.
Alleen zijn de kleuren van jouw containers een stukje verzadigder dan op mijn opname.
Guy
Das dan blijkbaar iets populair want ik heb er ook zo ene getrokken die zaterdag.
Waar is de eerste juist getrokken ? Ik heb ook eventjes de route gevolgd maar heb het rap opgegeven wegens het slechte weer. Ik ga nog wel eens teruggaan.
Waar is de eerste juist getrokken ? Ik heb ook eventjes de route gevolgd maar heb het rap opgegeven wegens het slechte weer. Ik ga nog wel eens teruggaan.
Als ik me niet vergis stonden die containers tegenover het Delwaidedok (punt 9 op 't kaartje)
Leuke beelden... die mij een beetje jaloers maken
Ik had hier nu wel de info gepost over de havenroute maar ik zie de komende week weer geen gaatje om zelf op pad te gaan!
Maar ben al blij dat ik zo voor een stuk kan meegenieten
Greetz,
Aster
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence!
Comment