Vrijdag heb ik de kans gekregen om een korte tijdreis te maken naar het verre 1900. Blijkbaar is een dergelijke reis alleen mogelijk door samen te werken met de "echte tijdreizigers" zoals in dit geval de bomen. Doordat zij al die tijd op dezelfde plaats staan doen zijn dienst als tussenpersoon om je te leiden tot op de goede plaats. Indien je hier geen gebruik van maakt ben je een vogel voor de kat en is de kans klein dat je ooit nog op de goede plaats uitkomt.
Blijkbaar is het onmogelijk om op dergelijke reizen foto's te nemen omdat die dimensie geen massa heeft of zo dus kan ik jullie enkel een foto tonen van het vertrek. Het is niet zo heftig als het lijkt, het is eerder alsof iemand de boel helemaal uitrekt en dan zacht laat terugkomen in zijn normale positie.
Dixie
Blijkbaar is het onmogelijk om op dergelijke reizen foto's te nemen omdat die dimensie geen massa heeft of zo dus kan ik jullie enkel een foto tonen van het vertrek. Het is niet zo heftig als het lijkt, het is eerder alsof iemand de boel helemaal uitrekt en dan zacht laat terugkomen in zijn normale positie.
Dixie
Comment