Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
die eerste doet het bij mij. De perfectie van die symmetrie is beangstigend! Het "zooooooooooom"-effecht van de tegeltjes links en rechts zuigt je blik enorm naar achteren. Roept meteen bepaalde beelden van 2001: A Space Oddysee bij me op .
Know what you know, and don't know what you don't know.
De derde foto is duidelijk de beste hier
Hoewel ik grote sympathie heb voor symmetrische foto (foto een)
maar dan moet de symmetrie iets beter juist zijn.
Alle drie prachtig maar nr 1 voor mij prachtigst. Een perfect symmetische foto kan trouwens niet; de tunnel is niet symmetrisch (3 rijen tegels rechts en 4 links ...)
Last edited by Twan; 7 oktober 2007, 19:27.
Reden: tikfoutje
Comment