Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CD hoesje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• CD hoesje

Daar ben ik weer na een lange tijd van afwezigheid. Ik weet niet of dit de juiste plek is voor dit.

Ik ben met een paar vrienden ene platenlabel begonnen. En ik ben o.a. de graphics designer. Voor een van de bands die een demo heeft opgenomen heb ik een cd-hoesje gemaakt. Jammer genoeg is de band vlak voor de release uit elkaar gegaan. Dus hij komt niet meer in de winkel. Maar wil toch graag jullie mening horen.

Efix:

Bandfoto:

Camera: Nikon D50
    Lens: 18 - 55 mm @ 18 mm
    Sluitertijd: 1/30 s
    Diafragma: 9.0

Foto voorkant:

Lens: 50 mm
    Sluitertijd: 1/80 s

Foto achterkant:

Lens: 50 mm
    Sluitertijd: 1/80 s
    Last edited by Drogist; 18 september 2007, 12:35. Reden: Een paar tikfouten verbeterd
    Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3

Re: CD hoesje

geen blikvanger voor in de winkel, gewoon te donker vind ik, compo,s wel goed.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Re: CD hoesje

Dit was ter ere van de overleden vader van de zanger/lead gitarist dus daarom om een juist zo donker.

Maar inderdaad wel donker de foto op de achterkant is misschien iets te donker, maar dit is wel met opzet gedaan. Zodat niemand heb herkend en mogelijk er iets van zichzelf er in kan herkennen.

Dit was de bedoeling in elk geval. Weet niet of het overkomt maar ja. Het is wel mijn eerste cd-hoesje ooit. Dus vind het persoonlijk, en da band zelf ook gelukkig, een geslaagde poging.
      Last edited by Drogist; 18 september 2007, 12:33.
      Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3

Comment

Working...
      X