Alleen Is Ook Maar Alleen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
alleen is ook maar alleen
Collapse
X
-
-
-
Re: alleen is ook maar alleen
weinig verhaal,
weinig showcase-gehalte ...
mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk berichtweinig verhaal,
weinig showcase-gehalte ...
mm
En veel fotodiscussie gehalteMvg. Renzowoef
Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset
Comment
-
-
Sorry Littleman, maar je wil het blijkbaar niet begrijpen.
Zet dergelijke platen in het onderdeel "discussie" en niet in showcase, ook ik ben ooit eens begonnen maar heb wel vooraf goed de regeltje doorgelezen en me daar ook aan proberen te houden.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
en lees de forumregels een na(24uur).
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door littleman Bekijk bericht... maar meestal als ik foto neem, bouw ik er een verhaal rond...
Comment
-
Oh ja... het verhaal van het afgesneden potje...
Een minimum aan compoverzorging is toch wel vereist. Ik heb in al je foto's al gemerkt dat er toch steeds weer een stuk is afgesneden van je zogenaamde hoofdonderwerp. Hoofdonderwerp = foetsie hier
Het hoofdonderwerp moet zich ook volledig losmaken van wat errond ligt door zijn scherpte. Scherpte = foetsie hier.
Aanzie dit als opbouwende kritiek (hoewel ik ergens sterke twijfels heb dat dit zal gebeuren) maar neem wat meer tijd om je foto in gedachte op te bouwen en dan je camera in te stellen naargelang het beeld dat je voor ogen had. Dàn pas afdrukken. Zo zal je niet foto's naar voor brengen die echt doen denken aan toevallige snapshots. Sorry hoor...En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cookie Bekijk berichtOh ja... het verhaal van het afgesneden potje...
Een minimum aan compoverzorging is toch wel vereist. Ik heb in al je foto's al gemerkt dat er toch steeds weer een stuk is afgesneden van je zogenaamde hoofdonderwerp. Hoofdonderwerp = foetsie hier
Het hoofdonderwerp moet zich ook volledig losmaken van wat errond ligt door zijn scherpte. Scherpte = foetsie hier.
Aanzie dit als opbouwende kritiek (hoewel ik ergens sterke twijfels heb dat dit zal gebeuren) maar neem wat meer tijd om je foto in gedachte op te bouwen en dan je camera in te stellen naargelang het beeld dat je voor ogen had. Dàn pas afdrukken. Zo zal je niet foto's naar voor brengen die echt doen denken aan toevallige snapshots. Sorry hoor...Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
-
Comment