Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glazen kunstwerken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Glazen kunstwerken

    Hey,

    Ik kreeg de vraag om deze kunstwerken in glas te fotograferen. Ben nog maar beginner. Hopelijk vinden jullie deze ok. Ik wacht de reacties af.

    1. Freedom


    2. Internal love


    3. Internal love: bewerkte versie van hierboven
    www.designed4u.be

  • #2
    Re: Glazen kunstwerken

    'k vind het standpunt van de eerste niet goed gekozen.
    Bij de tweede zit de belichting wel vrij goed, maar een centrale opstelling.
    Creatief bekeken is de derde de beste

    Comment


    • #3
      Re: Glazen kunstwerken

      hey, bedankt voor je reactie

      wat bedoel je met centrale opstelling?
      www.designed4u.be

      Comment


      • #4
        Re: Glazen kunstwerken

        ik vind deze toch nie echt slecht. Ook niet zo makkelijk, je hebt makkelijk reflecties in die dingen, en hier niets te zien dus

        derde vind ik wel mooi gevonden
        Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
        Fuji : Fuji X10

        Comment


        • #5
          Re: Glazen kunstwerken

          je zegt dat je een beginner bent ? je moet niet zo bescheiden zijn hoor ik vind het vrij knap welke achtergrond heb je gebruikt en welke belichting

          Comment


          • #6
            Re: Glazen kunstwerken

            hey bedankt voor de positieve reacties

            ik weet niet of je geïnteresseerd bent in mijn amateuristisch gedoe ik heb deze getrokken op een computerkast. Je kan zo het toetsenbordsteuntje uitschuiven . De deuren van de kast heb ik gebruikt op een zwarte doek op te hangen, waarop ik het glazen kunstwerk heb geplaatst, waardoor je een zwarte achtergrond creëert.
            Verder heb ik het redelijk donker gehouden en gebruik gemaakt van de flitser op mijn camera naar boven gericht en een gewone staande lamp voor wat sfeerlicht

            ik was zelf verrast van het resultaat héhé
            www.designed4u.be

            Comment

            Working...
            X