Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind het spijtig dat je Santorini in zwart/wit weergeeft. Niet dat ik iets heb tegen ZW maar Santorini is zo zonnig en kleurrijk en ...
Maar da's mijn bescheiden mening hé
... I'm in the movies ... zalig prachtig creepy slightly surreal feel ... no one returns from 'that' place ... kheb het gevoel alsof ik er midden in sta ... no living soul around ... maybe they hide some where ... spooky ... BOE !!!
Net zoals een vampierenfilm uit de jaren stillekes.
Deze enorm contrastrijke en donkere uitvoering maakt de beelden meteen een heel stuk interessanter.
Wat mij betreft mogen de kleurtjes achterwege blijven!
daar zie ik dan naar uit, vind deze uitvoering/bewerking niet zo.
grt,bouk.
Jouw goed recht hé bouk, ik dank je ook voor je eerlijke mening. De echte cliché-santorini-beelden
heeft iedereen wel al ooit eens gezien, daarom wil ik ook wel eens de andere kant van dit eiland in beeld brengen.
Het hoeven ook niet altijd witte huisjes of kerkjes met blauwe daken te zijn
Ik vind het zeer goed dat je ook eens de andere kant van het paradijs toont. Afwijken van de platgetreden paadjes is altijd interessant. Helaas valt de soort bewerking mij niet echt in de smaak, het is me wat te creepy, te hard.
Sfeer van de foto's doet erg denken aan film-noir beelden eind de jaren '30,
begin 40. Niet iets waar je meteen het lieftallige Santorini mee associeert.
Maar zoals alles een schaduwzijde heeft, is dit leuk en verrassend.
Comment