Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste Poging Urban Ex + HDR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste Poging Urban Ex + HDR

    Het moest er ooit eens van komen hé Bij deze dus mijn eerste poging tot urban exploration en direct ook HDR eens uitgeprobeerd.





    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

  • #2
    Re: Eerste Poging Urban Ex + HDR

    Tips of commentaar altijd welkom
    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

    Comment


    • #3
      Re: Eerste Poging Urban Ex + HDR

      De eerste is een heel goede omzetting Foto is wel iets te klein IMHO om echt te beoordelen en perspectievelijk ook niet volmaakt.

      Grtz

      Comment


      • #4
        Re: Eerste Poging Urban Ex + HDR

        De eerste foto heeft wel iets ......de twee andere zijn niet echt interessant( allez voor mij toch niet).
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

        Comment


        • #5
          Re: Eerste Poging Urban Ex + HDR

          Dag Jan,

          Je eerste foto vind ik zeker de beste, hij toont een mooie lichtinval op een overzichtelijke compositie

          De tweede is ook niet mis maar de kern van de compositie, het toilet op zich, is nogal donker waardoor het wat waarde verliest...

          De derde foto vind ik niet interessant, het toont een drukke compositie waar ik geen hoofdonderwerp kan in vinden...

          das mijn gevoel, (bedoel het constructief é) succes met de verdere Exploration!
          http://www.pbase.com/pedro81/root

          Comment


          • #6
            Re: Eerste Poging Urban Ex + HDR

            Aha, nu leren we bij sé Heb echt geen enkele ervaring met dit soort zaken, maar denk wel dat ik me er wat meer mee ga bezighouden.
            HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
            Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

            Comment


            • #7
              Re: Eerste Poging Urban Ex + HDR

              jan, je eerste is de beste uit de reeks, mooie z/w omzetting trouwens

              Comment

              Working...
              X