Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Watercreaturen (vervolg)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Watercreaturen (vervolg)

Het vervolg van mijn eerste reeks, waarbij nummer 1 ik met ander licht en andere achtergrond experimenteerde (combinatie van TL en flits)

In de 2 volgende vond ik leuke figuurtjes terug, ik laat het aan jullie verbeelding over

Last edited by Dynax7d; 9 mei 2007, 20:46.
    https://www.behance.net/Lynx1966

Re: Watercreaturen (vervolg)

Beste cameraad,

Met welk materiaal en hoe zijn deze fotos genompen ?

Mvg.
    Compumind
    Canon 50D - Canon 24-105 f/4L IS USM - Speedlite 580EX II - Manfrotto 728B
    Canon IXUS 990 IS

Comment

Die 1ste is een heel mooie, daar is de druppel het mooist van vorm en tevens ook het scherpst.
      Wel jammer van die lichtkringen juist erboven ( lensflare ?)
      Mijn verbeelding werkt niet zo goed mee want ik zie geen figuurtjes in 2 en 3
      Enfin, voor mij toch een geslaagd experiment
      BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Compumind Bekijk bericht
        Beste cameraad,

Met welk materiaal en hoe zijn deze fotos genompen ?

Mvg.
        Compumind
        Een statief, mijn dynax 7D, een Tamron 90 mm, een glas water in de gootsteen en druppeltjes uit de kraan en de vaste flitser van de camera. Niks meer, niks minder. Bij de eerste de combinatie van TL verlichting + flits.
        De achtergrond was of de inox van de gootsteen of een zwarte doek. Heb camera op de hoogte van de het glas gemonteerd en afgedrukt toen de druppel een centimeter of 2 boven het glas was. Gewoon een experimentje zonder veel technische poespas.

@geert : neen, is geen lensflare, sluitertijd was op het randje, dus is eerder bewegingsonscherpte of spatjes water op het glas van mijn lens, heb nadien gemerkt dat ze nat was... Deze lens heeft normaal heel weinig last vna flare.
        https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Working...
        X