Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

studio opnamen (parfum)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• studio opnamen (parfum)

moet volgend jaar op school een opdracht parfum doen en was nu zo wat aan het experimenteren en dacht dat dit wel iets was ? ! ?

ik heb dus mijn parfum op een hoopje ijsblokjes gelegd en daar heb ik dan kleine neons onder gezet (onder het ijs gestoken)
    Canon 5D ---- Sigma 24-70 f2.8 ----- Sigma 70-200 f2.8 ----- canon EOS5(anoloog) ----- Flitser EF-530 DG Sigma -------- website www.nikki-vanherck.be

Re: studio opnamen (parfum)

Srry, maar hier is nog heel wat werk aan
    www.kdfotografie.be

Comment

ja kan je dan op zen minst zeggen wat er nog aan te doen is want ik werk bijna nooit in de studio en haat het als we zulke opdrachten krijgen in school
      Canon 5D ---- Sigma 24-70 f2.8 ----- Sigma 70-200 f2.8 ----- canon EOS5(anoloog) ----- Flitser EF-530 DG Sigma -------- website www.nikki-vanherck.be

Comment

Het licht heeft geen mooie uitwerking op je onderwerp en je invalshoek is ook nog voor wat verbetering vatbaar.
        Voor mij is kijk je te vlak op het flesje.
        www.kdfotografie.be

Comment

Als ik aan parfum denk, dan denk ik aan warmte, verleiding, passie, enz (kijk maar eens naar reclame beelden).
          probeer eens een warmere kleur van licht, dat scheelt, andere atributen zoals die gel korrels in een warme kleur ipv die grove ijsblokjes. veren hebben ze ook in allerlei kleuren en zo zijn er nog veel dingen.

Comment

Ik zou dat "zuigbuisje" er uit halen.
            Alpha male no more.
            Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek.
            FB: Joska Joska.

Comment

Ik weet niet welke parfum je allemaal hebt staan, maar probeer eens je achtergrondkleur af te stemmen op de kleur van het flesje.
              En is het de bedoeling dat je alleen het flesje fotografeert of is het vrije keuze? Indien het vrije keuze is, misschien eens proberen met een model erbij.
              http://www.davymeeus.eu

Comment

Working...
              X