Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
wat het contrast betreft: liever niet.
ik heb ook enkele met ietsje harder (zon)licht
waarbij de contrasten van nature iets groter
zijn, maar deze met diffuus licht is voor mij
toch een "houder".
trouwens: niks geen digidoka, puur B/W raw conversie ...
wat het contrast betreft: liever niet.
ik heb ook enkele met ietsje harder (zon)licht
waarbij de contrasten van nature iets groter
zijn, maar deze met diffuus licht is voor mij
toch een "houder".
trouwens: niks geen digidoka, puur B/W raw conversie ...
mm
En toch zou ik zelf een ietsiepietsie meer contrast...
Knappe cadrage, leuk detail, eigenzinnige omzetting naar zwart/wit (of grijswaarden in dit geval).
IK zou het zelf nooit zo weergeven, maar een voor je eigenzinnigheid. Dat loont op de duur...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
zeer mooie foto en idee, persoonlijk zou ik trachten van juist wat meer licht op het randje (zacht strijklicht) te krijgen via bvb een reflectie scherm (zilverpapier of zoiets) en vermits het zw is, is het type lichtbron niet belangrijk. Wel een beetje prutsen maar geeft mogelijk toch een meerwaarde aan het op zich al zeer mooie beeld
Comment