Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kurk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kurk

Gisteren was mijn vrouwke verjaard. Als het feestje was afgelopen, zag ik dit voor mijn lens.

Fles op tafel met een kaars daar voor.

Ik vond dit niet zo, maar de dochter vond hem wel iets hebben. Wat vinden jullie?

Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Re: Kurk

Eerste zou veel sterker zijn met enkel de groen fles, andere eruitcropppen.

Comment

de laatste kan ik me goed voorstellen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Knappe reeks En 'k volg Fotoshooter voor de eerste foto maar mijn favo is nr 3 heel mooi gespeeld met DOF
        BTW waren dat allemaal kurken van dat feestje Dan heb je de camera nog goed stil kunnen houden
        Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
          Ik vond dit niet zo, maar de dochter vond hem wel iets hebben. Wat vinden jullie?
          Dan geef je camera wat mij betreft maar wat vaker aan je dochter, de derde heeft mijn voorkeur.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter Bekijk bericht
            Eerste zou veel sterker zijn met enkel de groen fles, andere eruitcropppen.
            Inderdaad, die twee dngen op de achtergrond dragen niet veel bij tot de compo.
            Voor mij toch nr 1

Trouwens, zo een champagnekurk heb ik nog nooit gezien, normaal zijn die toch meer conisch van vorm
            BD0723BE

Comment

Da's goed gezien na al die flessen.

Trouwens, zo een champagnekurk heb ik nog nooit gezien, normaal zijn die toch meer conisch van vorm
              Een champagne kurk is iets dikker dan een kurk van een wijnfles waarin stille wijn bewaard wordt maar gewoon cylindrisch. Die typische vorm die je voor ogen hebt ontstaat nadat de kurk een tijd lang in de fles geperst heeft gezeten. De druk in een chapmagnefles loopt op tot 6 bar, ongeveer 3x zoveel als een autoband.
              Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
                Da's goed gezien na al die flessen.

Een champagne kurk is iets dikker dan een kurk van een wijnfles waarin stille wijn bewaard wordt maar gewoon cylindrisch. Die typische vorm die je voor ogen hebt ontstaat nadat de kurk een tijd lang in de fles geperst heeft gezeten. De druk in een chapmagnefles loopt op tot 6 bar, ongeveer 3x zoveel als een autoband.
                Kurk is inderdaad al langer van de fles. Ik verzammel die kurken stoppen in een glazen kom. Van die 6 bar wist ik niet, weeral iets bijgeleerd.
                Zal de volgende keer moeten oppassen als ik van Epernay kom, soms 10a15 kartons in de auto steken dat is dan een kleine .
                Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Working...
                X