Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paaltje 27

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Paaltje 27

Ik heb mij een tijdje niet laten zien op dit form (druk en zo) maar na een leuk verjaardags berichtje vorig jaar december van een van jullie hier weer een plaatje van mij.

Tijdens een strandwandeling zag ik dit tafereel en ben er thuis wat mee gaan spelen.

Hoe komt dit over?

Re: Paaltje 27

kheb het niet zo op die zwart-wit-met-een-kleurtje-toestanden ... maar deze is geweldig mooi ... de zwart wit omzetting ... doortekening van water lucht steen is super ... het feit dat niet enkel het paaltje rood is maar ook de sjaal en het stukje onderaan de jas ... de compo is top ... het geheel doet mij zo sterk aan iets denken wat ik ooit gezien heb ... kweet alleen niet wat ... vannacht eens zoeken in mijn dromen
    Scotty... beam me up !!!

Comment

Ik ga nu met je mee dromen

Comment

Prachtige omzetting. Heeft iets mysterieus. Spreekt me zeer aan.
        Groetjes, P'trick
        Mijn site
        Mijn blog (wanneer je van minimalisme houdt)

Comment

Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

Comment

Sterke shot! Ik vind alleen dat dat zwarte stukje rechts boven misschien iets minder scherp zou kunnen.
            vriendelijke groeten, Helen
            Updated WWW.HELENICA.NL
            ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Knappe! Dat rood maakt het wat speelser vind ik.

Comment

zeer knap gedaan
                Steven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
                  kheb het niet zo op die zwart-wit-met-een-kleurtje-toestanden ... maar deze is geweldig mooi ... de zwart wit omzetting ... doortekening van water lucht steen is super ... het feit dat niet enkel het paaltje rood is maar ook de sjaal en het stukje onderaan de jas ... de compo is top ... het geheel doet mij zo sterk aan iets denken wat ik ooit gezien heb ... kweet alleen niet wat ... vannacht eens zoeken in mijn dromen
                  Ik normaal ook niet, maar dit is zo één van de uitzonderingen waar de kleur echt wel een essentieel onderdeel van de foto is. Het houvast.
                  ______
                  www.vue.photo

Comment

leuk gedaan, vooral de oude kasteel rechtsboven, nog net een stukje van te zien.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oud kasteel rechtsboven???

Knap gedaan, Sugarman!! Hoe heb je het eigenlijk gedaan?
                      "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
                      Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
                      Uit: Apocrief

Comment

Heeft idd iets spookachtig. Dit is een mooi staaltje van fotografie-kunst
                        BD0723BE

Comment

Schitterend
                          En die schimmige zwarte figuur rechtsboven versterkt je beeld.
                          mvg,
                          Ludo V.

Comment

'k Vind dit erg gaaf gedaan! Leuk met die paar rode details die eruit springen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
                              Oud kasteel rechtsboven???

Knap gedaan, Sugarman!! Hoe heb je het eigenlijk gedaan?
                              nou ja, wel met een beetje fantasie natuurlijk.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                              X