Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kunst op de boot (?)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kunst op de boot (?)

Re: Kunst op de boot (?)

deze komt er niet zo uit vind ik, heb je er nog meer.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      deze komt er niet zo uit vind ik, heb je er nog meer.
      grt,bouk.
      Hangt er van af wat je bedoelt met 'komt er niet zo uit'. Heb er nog eentje in z/w maar daar komt dus niet méér uit. De foto is gisternamiddag genomen vanop de oever in de Gentse haven. Ik merkte een hoopje ijzer bovenop zo'n enorm schip dat daar aangemeerd lag en vond het wel iets hebben.
      Weet geeneens of het iets was, vandaar vraagteken bij de titel. Kan best zijn dat het een hoop schroot was...

groet, Gauloise

Comment

Het lijkt wel een harnas
        mvg,
        Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
          Het lijkt wel een harnas
          Daar dacht ik ook aan toen ik het zag Ludo. Je zou verschieten wat je allemaal op die boten aantreft. Ooit liep ik langs de Visserij de woonboten te fotograferen: iemand kroop uit zijn kajuit en riep me naar binnen. We hebben drie uren gepraat, het bleek een beroepsfotograaf die al jaren op zijn boot woonde... Boeiend leventje hebben die mannen vaak! (hoor je de jaloezie? )

grtz, Gauloise

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
            Daar dacht ik ook aan toen ik het zag Ludo. Je zou verschieten wat je allemaal op die boten aantreft. Ooit liep ik langs de Visserij de woonboten te fotograferen: iemand kroop uit zijn kajuit en riep me naar binnen. We hebben drie uren gepraat, het bleek een beroepsfotograaf die al jaren op zijn boot woonde... Boeiend leventje hebben die mannen vaak! (hoor je de jaloezie? )

grtz, Gauloise
            Dit herken ik, en velen onder ons imo, mensen spreken je aan, waarom fotofrafeer je dit?, en het gesprek neemt dan meer tijd in beslag dan de foto die je wilde nemen en erger hetgeen je in gedachten had is voorbij
            mvg,
            Ludo V.

Comment

Working...
            X