Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crypte (Urban)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Crypte (Urban)

Oorspronkelijk geplaatst door Tom_Robbrecht Bekijk bericht
    Jesus, wat is dat met jullie urban mannetjes eigenlijk aan de hand ?
    Schrik om een locatie vrij te geven omdat iemand anders er mogelijk ook (en misschien betere) foto zou van nemen ? Get a life....
    was vroeger van de zelfde mening als jij maar als je eenmaal bezig bent met "urban exploring" verander je snel van mening. urban lokaties zijn nu eenmaal heel gevoelig als het aankomt op vandalisme ect. degene die veel moeite doet om een lokatie te verkrijgen zal zelden zulke slechte bedoelingen hebben. dit is dan ook niet alleen een bescherming van de fotografen maar vooral ook van de lokaties op zich.
    trouwens: the search is just part of the fun...
    Last edited by robbe852; 7 januari 2007, 19:34.
    Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
    Wait. Look. Feel.
    Then shoot ! (David Muench)

Comment

Schrik om een locatie vrij te geven omdat iemand anders er mogelijk ook (en misschien betere) foto zou van nemen ? Get a life....
      Tommy heeft op eenvoudig verzoek via PM mij de lokatie medegedeeld.
      Ik heb hem wel belooft dit niet zomaar op een openbaar forum te gooien.
      Als je iets wil weten kun je het toch gewoon persoonlijke vragen.

Het niet publiekelijk posten van de lokatie heeft te maken met het feit dat morgen jan en alleman gaat proberen daar in te breken, en hoe snel zal het duren vooraleer het totaal onmogelijk gaat zijn om daar nog eens terug te keren

Lokaties worden via PM medegedeeld, elke urban fan hier op BD weet dit (of zou dit moeten weten).

Als alle lokaties openlijk op het forum worden gegooid zal het niet lang meer duren of het is ermee gedaan.
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

jongens, we gaan toch weer geen discussie hierover beginnen he...

Zoals Jan Met De Pet al aanhaalde even googlen en je hebt het ook gevonden. De reden dat ik de locatie niet publiek vrijgeef heeft niets te maken met het feit dat er dan andere fotografen daar ook foto's gaan nemen, maar inderdaad om de locatie te beschermen tegen vandalisme en diefstal...

Niet moeilijk dat er zo weinig urban foto's meer gepost worden op dit forum, hoe zou dat komen?
        Tommy
        My homepage : www.digitalviolence.be

Comment

Who needs to get a life? Denk toch gewoon eens na, gebruik die grijze massa die je gekregen hebt, gebruik u logica en zie het licht!
          Wat interesseert mij het dat iemand anders er betere foto's zou nemen, dat is gewoon belachelijk... Some people...

@Seppuku : Je hebt het inderdaad bij het rechte eind...
          Tommy
          My homepage : www.digitalviolence.be

Comment

cool fotos tommy en groot gelijk dat je de locatie niet vrijgeeft! zo moet dat

@ robbrechtje...uiterst zielige opmerking om te zeggen dat we bang zijn dat een ander betere fotos zou maken, idioot zelf... enkel een idioot denkt dattem de beste foto's maakt

Comment

Je kan nu voor of tegen het melden van locaties zijn, maar let een beetje op je taalgebruik naar elkaar toe! (geldt voor iedereen)

seppuku [mod]

Comment

Hele sterke, die eerste.

Comment

Zeer mooie foto's van een mooie locatie. Houden zo die lokatie.
                  Ik merk steeds dat er bij Urban foto's onmiddelijk de vraag komt waar de locatie gelegen is. Al maar goed ook dat men dit niet zomaar vrijgeeft.

Het publiek maken van een loctie heeft als gevolg:
                  -Mogelijk vandalisme (het is een OPEN forum en niet iedereen heeft de bedoeling foto's te maken)
                  -Meer bezoekers op de lokatie valt op met als gevolg dat er meer controle wordt gedaan en het bezoeken moeilijker wordt

Mensen die echt bezig zijn met Urban fotografie zullen de lokatie wel vinden,
                  Als je de foto's eens goed bekijkt en maakt goed gebruik van de zoekfunktie's kom je meestal heel dichtbij.
                  Ik ben voorstander van het niet vrijgeven van de lokatie
                  Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
                    Ach...niet aan opjagen zou ik zeggen. Het heeft me welgeteld 10 minuten aan "googelen" gekost om de lokatie te weten
                    en waar is dit, want het is me niet gelukt??
                    http://www.flickr.com/photos/eye_m_lucien

Comment

Working...
                    X