Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hmmm ... ik vind dit echt wel iets hebben ... ik vraag me gewoon af hoe het zou zijn als ook de lucht meer surreëel zou zijn ... iets groenig of zo ... hij mag ook wat groter en tzou naar mijn gevoel helemaal top zijn als je geen skyline had ... enkel grond ... lucht ... en een jongen ... ik hou er wel van ...
zeker mooi
zou er zoals men voorganger reeds zei nog verder in gaan
(en zeker laten zien als je dat doet)
en vraagje: zou je misschien kunnen vertellen hoe je het gedaan hebt (tenzij dit beroepsgeheim is natuurlijk )
groeten, robbe
Last edited by robbe852; 31 december 2006, 11:52.
Reden: aanvulling
Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
Wait. Look. Feel.
Then shoot ! (David Muench)
hmmm ... ik vind dit echt wel iets hebben ... ik vraag me gewoon af hoe het zou zijn als ook de lucht meer surreëel zou zijn ... iets groenig of zo ... hij mag ook wat groter en tzou naar mijn gevoel helemaal top zijn als je geen skyline had ... enkel grond ... lucht ... en een jongen ... ik hou er wel van ...
Bedankt voor positieve reacties.
Hieronder een nog wat doorgedreven versie, gemaakt volgens bovenstaande tips.
En robbe852, zeker geen beroepsgeheim hoor.
Gewoon in PS wat gespeeld met 'kleur vervangen' onder afbeelding en aanpassing.
Eerst zandgrond witter gemaakt, daarna groene struikjes rood gemaakt.
Eigenlijk is het kinderspel, alleen moet je wat feeling hebben hoe ver je kan gaan, ik was mss wat te bescheiden hierin en graag wat nieuwe commentaar op deze nieuwe versie.
ik zou zelfs nog wat verder durven gaan en de saturatie van het groene wat verhogen om de lucht wat dreigender te maken
heb zelf ook eens geprobeert (als je wil dat ik ze weghaal laat je mr iets weten) maar mss dat het nu iets te veel is
groeten, robbe
Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
Wait. Look. Feel.
Then shoot ! (David Muench)
Zeer knap, alleen zie ik in het origineel, op 1/4 van links, ongeveer anderhalve centimeter onder de horzion nog wat groen tussen het gras zitten. Of ligt dat aan mijn scherm?
Ik kan dit ook wel hebben...
Comment