Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Old couple

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The Old couple

Zou hem niet aan de muur van m'n slaapkamer hangen ... heeft iets spookachtigs dit "Odd Couple"
    'k Vind het daarentegen wel een mooie bewerking hoor
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Old...niet Odd...hoewel...da's het leuke vind ik, iedereen mag er in zien wat hij wilt! Old of Odd, wat maakt het uit?

edit: Eigenlijk gaat het om een beeldje dat door de mensen van de afdeling waar mijn vrouw werkt gemaakt is; ik denk dat het (figuratief) twee oudjes voorstelt op een bank. Ik heb het beeldje gefotografeerd op de schouw, tegen een witte muur. Vandaar dat ik het 'Old Couple' noemde.
      Last edited by Gauloise; 5 januari 2007, 15:25.

Comment

da's het leuke vind ik, iedereen mag er in zien wat hij wilt!
        Groot gelijk .... de meeste foto's blijven maximaal enkele nano-seconden in het geheugen hangen (ik heb er honderden zo in de kast en op mijn PC ).
        Jouw prachtige bewerking krijgt veel goeie comm. en is een "opvallende" foto die je niet zo vlug vergeet Dus "Odd" (in mijn ogen) of "Old" (in jouw ogen) dat-doet-er-niet-toe, 't is een mooie en vooral intrigerende foto en da's wel belangrijk voor een prent
        Last edited by t.billy; 6 januari 2007, 12:59.
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Wat voor werk is dat dan wat je vrouw doet ? Uit interesse hoor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
            Wat voor werk is dat dan wat je vrouw doet ? Uit interesse hoor...
            Zie PB!

Comment

Kunst is het misschien wél om iets (beeldje) zo abstract voor te stellen dat je het enkel eventueel maar kan "zien" als je er de titel bijneemt...
              Dit is voor mij géén fotografie meer....alhoewel dit de "HOF" haalt...en waarschijnlijk een groot aantal mensen het met mij oneens zijn...
              Neem een A4 "schilder er een paar lijnen op met een viltstift noem het "sprinkhaan" ...scan het in en post het op BD...als meesterwerk!!!
              Fotografie
              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
              BD0290BE

Comment

net als Aquarius vind ik dit echt niks

Comment

Toch een mooi eindbeeld hoor...
                  ...als iedereen straks alleen nog sprinkhanen scant (d.i. idd. technisch juiste omschrijving v. digitale fotografie) gaat het dan niet beetje kaalgevreten/saai worden?
                  De wereld lijkt mij groot genoeg voor zowel eerder experimenteel, creatief georienteerde fotografie als voor eerder puur objectief quasi wetenschappelijk registrerende foto's... Hangen de "Van Eycken" en "Modriaanen" niet in dezelfde musea? Met open ogen én open geest lukt dat toch voor velen...

Comment

Working...
                  X