Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gerechtjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gerechtjes

Hierbij enkele foto's genomen in de keuken op de kokschool, wat is jullie mening of ?

1.

2.

3.

Bedankt alvast,
    Last edited by photogRAF; 24 januari 2007, 17:15.
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Re: Gerechtjes

Die drie op je derde zouden me wel smaken met een glaasje bubbels

Een "enter" extra tussen je foto's zou prettiger kijken
    mvg,
    Ludo V.

Comment

Ze zien er alle 3 lekker uit dus da's al geslaagd.
      Behalve de derde vind ik ze wel wat te eng gekadreerd om de gerechten helemaal tot hun recht te laten komen.
      Bij de eerste foto vind ik dat de achtergrond nog net iets teveel de aandacht afleidt van het onderwerp.

En in de rand: die derde foto brengt me op lekker ideeën.
      Meer foto's op mijn website

Comment

moeilijk onderdeel van de fotografie hoor, hier toch wel geslaagd, al vind ik wel dat alles op een foto ook haarscherp moet zijn in dit genre,
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

3 reactie's da's niet veel.
          Wat betreft de scherpte, ik weet dat ze nog scherper zouden moeten, al is dit verdomd moeilijk bij slechte lichtomstandigheden in de keuken en zonder statief. Te eng gekadreerd, het was de bedoeling de gerechten er beeldvullend op te krijgen .
          Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Compositie van het voedsel zit wel goed. Alleen krijg ik wat het gevoel van te rechtstreeks te flitsen, dan vooral bij de derde.

Voorkeur gaat naar de eerste.

Comment

Voor mij ook die eerste, daar is je DoF zo een beetje als bij de weekendknackvoedselfotografie... laatste is minst zo met die flits
              Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

Het moeilijkste onderdeel van de fotografie..... licht is hard en vlak, en ik krijg er geen honger van Nee serieus en met alle respect, food is zeer moeilijk !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                  Het moeilijkste onderdeel van de fotografie..... licht is hard en vlak, en ik krijg er geen honger van Nee serieus en met alle respect, food is zeer moeilijk !
                  Misschien net gegeten? Alle gekheid op een stokje, moet wel meegaan met m'n voorgangers. Voor het eten leken ze me smakelijker

Comment

Bedankt voor jullie eerlijke mening, gemakkelijk is het inderdaat niet. Wat betreft het flitsen in wacht nog steeds op een synchronisatiekabel voor de flits zodat ik het rechtstreeks flitsen kan oplossen en ondertussen blijven we oefenen.
                    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Working...
                    X