Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW E46 320i

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: BMW E46 320i

Oorspronkelijk geplaatst door heraut18 Bekijk bericht
    nog een hele kleine tip... wil je hem nog 'stoerder' over laten komen?
    Gewoon je zonnenkleppen binnenin de wagen helemaal naar voren klappen. zo lijkt hij optisch nog lager te liggen. (gewoon zichtsbedrog)
    Serieus ofwa? Da wist ik ook helemaal niet. K ga dat toch eens proberen dan.
    Werkt dat alleen als je van recht voor de wagen trekt? of ook schuin?

heb je nog zo'n tips?
    Canon 400D - Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC -Canon 18-55 f3.5-5.6 - Canon 24-105 f4.0 L IS USM - Sigma 55-200 f4-5.6 DC - Canon Speedlite 580EX II
    www.YVE5.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door greyfox Bekijk bericht
      Serieus ofwa? Da wist ik ook helemaal niet. K ga dat toch eens proberen dan.
      Werkt dat alleen als je van recht voor de wagen trekt? of ook schuin?

heb je nog zo'n tips?
      Dit optisch effect is het best te verkrijgen door er recht van voor te trekken..

Van zijkant af kun je het beste je wiel naar de binnenkant draaien... wil je hem van schuinaf trekken... dus je stuur beetje naar links = linksschuin foto trekken op ooghoogte van je 'kapot' voorbeeld

plezier ermee...
      een vééél te zware rugzak

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heraut18 Bekijk bericht
        Dit optisch effect is het best te verkrijgen door er recht van voor te trekken..

Van zijkant af kun je het beste je wiel naar de binnenkant draaien... wil je hem van schuinaf trekken... dus je stuur beetje naar links = linksschuin foto trekken op ooghoogte van je 'kapot' voorbeeld

plezier ermee...

yep yep, van dat stuur te draaien, weet ik wel dat gebruik ik dikwijls. T geeft ook de indruk dat je wagen bewegend is. Alee, minder statisch hé...
        En k weet ook dat je best NOOIT foto's trekt recht op de banden... Dus in jou voorbeeldfoto dezelfde compositie, alleen het stuur naar de andere kant gedraaid.
        Canon 400D - Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC -Canon 18-55 f3.5-5.6 - Canon 24-105 f4.0 L IS USM - Sigma 55-200 f4-5.6 DC - Canon Speedlite 580EX II
        www.YVE5.be

Comment

Working...
        X