Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het geheel is een beetje flets van kleur en er is een beetje onscherpte waar te nemen. De compositie lijkt niet slecht maar de blik wordt opgevangen door het mesje. Een beetje werken aan de compositie lijkt me beter.
ben niet 100% akkoord met de kleuren. Het lemet van het mes is volgens mij volledig anders qua kleur, en echte kleuren is voor dit soort fotografie wel een must imho. Verder vind ik het gele handvat nogal veel aandacht trekken.
Ik vind dit best wel OK qua belichting (hoewel de witbalans beter kan) en compo.
Hij lijkt mij een beetje onscherp maar dat kan aan mijn laptop liggen.
Als stock foto is dit echter niet geschikt vanwege de aanwezigheid van een logo op het lemmet.
Comment